Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

HBO GO - brak możliwości zalogowania

ROZWIĄZANE

Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 437
  • 1104
  • 13

HBO GO - brak możliwości zalogowania

Widzę, że temat sprzed miesiąca, ale się dopiszę - u mnie to samo. Była usługa - nie ma usługi. HBO "nie może", bo to działka Orange. A Orange myyyyśli…

 

Pierwszy konsultant - nie wie. Drugi konsultant - szuka. Trzeci konsultant - znalazł, wie o co chodzi. Potwierdza, trzeba usunąć konto i założyć je od nowa. Ale oczywiście konsultant nie może tego zrobić od ręki (bo nie), musi złożyć zgłoszenie do działu technicznego. Dział techniczny musi to uzgodnić z HBO. Czas leci, usługi nie ma.

 

I tak sobie myślę: skoro problem jest znany (ten wątek powstał MIESIĄC TEMU) to znaczy, że dział techniczny Orange i dział techniczny HBO miały sporo czasu na dojście, o co chodzi - i zaradzenie temu. Co więcej - znaczy to, że oba działy techniczne mają już opracowaną metodę działania w takich przypadkach (bo przecież to nie jest tak, że te dwa przypadki opisane w tym wątku + mój to jedyne takie historie). Dlaczego zatem pierwszy konsultant nie wie, drugi też musi długo szukać, dlaczego głupia czynność skasowania konta i zakładania go na nowo nie może być wykonana od ręki, tylko trzeba ileś tam dni czekać…?

 

Generalnie (to już nie pretensja do Orange, ale kamyczek do ogródka HBO) odnoszę wrażenie, że jeśli chodzi o stronę techniczną, logikę i wygodę obsługi, to Netflix wyprzedza HBO Go o kilka długości…


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 58
  • 164
  • 3

HBO GO - brak możliwości zalogowania

@Janhalb zgłoś reklamację na czacie do zgłoszenia technicznego, inaczej tego nie rozwiążesz. Doradcy BOK nie mieli i nie będą mieć możliwości usunięcia konta HBO, jedynie garstka ludzi w Back Office


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 437
  • 1104
  • 13

HBO GO - brak możliwości zalogowania

Tak, właśnie tak zrobiłem. I czekam.

 

Co nie zmienia faktu, że skoro sprawa jest znana (co najmniej) od miesiąca, to chyba przez ten miesiąc można było coś z tym zrobić - albo przynajmniej uprościć procedurę "naprawiania".


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 58
  • 164
  • 3

HBO GO - brak możliwości zalogowania

To już pytanie do Orange dlaczego pomimo tego, że jest znane rozwiązanie tyle to trwa. Chyba Orange i HBO nie potrafią się dogadać, a jedynie na tym traci Klient. Powinna być możliwość samodzielnego usunięcia konta po stronie HBO