Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak umowy na telewizję


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 30
  • 0

Brak umowy na telewizję

Dzień dobry Pod koniec lutego przeszedłem  na światłowód bez telewizji telewizja miala byc pod koniec grudnia założona. Problem zaczyna się w momencie gdy sąsiad podczas prac remontowych u siebie przerwał tzw.(kabel miedziany) a mieliśmy jescze umowę na stare usługi przyjechali technicy i stwierdzili że to nie jest do naprawy i napisali papier że usterka trudno usuwalna więc orange zaproponowało nam że przeniesie resztę usług na światłowód. Więc podpisałem umowę w salonie na internet+ telewizja światłowodowa+ telefon stacjonarny. Odkąd podpisałem nową umowę oprócz internetu reszta jest usług mi nie działa z telefonu stacjonarnego mogę dzwonić ale jak ktoś do mnie chcę zadzwonić to nie ma takiego numeru  a w telewizji błąd L11-01. Z różnymi konsultantami rozmawiałem każdy mówi ze nie ma takiej umowy choć jest podpisana juz przeszło miesiąc. Proszę o pomoc 

30 ODPOW. 30

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19969
  • 57751
  • 784

Brak umowy na telewizję

@Miso98 pewnie nie wszystko zostało aktywowane po przeniesieniu usług na światłowód. Proponuję na czacie przesłać skan umowy w celu wyjaśnienia lub udać się do salonu. Dzwonienie niewiele pomoże, bo nie mają wglądu w dokumenty, które posiadasz. Skoro masz umowę, to musi być sprawa wyjaśniona. Podejrzewam, że przez ten miesiąc opłata również została pobrana.


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 1882
  • 8229
  • 69

Brak umowy na telewizję


@Miso98napisał(-a)

Więc podpisałem umowę w salonie na internet+ telewizja światłowodowa+ telefon stacjonarny.  


Nie napisałeś, że próbowałeś wyjaśnić temat w salonie gdzie podpisywałeś umowę, więc może warto tam się udać? Może to salon nie dopełnił jakichś formalności i warto sprawdzić u źródła? 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14453
  • 59385
  • 722

Brak umowy na telewizję

@Miso98 Błąd L11-01 świadczy o niewykreowaniu danego kanału ( w Twoim przypadku brak ustawień dla IPTV dla Twojej usługi). Trzeba zgłosić dokładnie to co napisałem na infolinii. Jest taki specjalny dział, gdzie kreują usługi i dodają ich komponenty. Tego nie zrobi sam doradca na infolinii, ale powinien przekierować sprawę do techniki i tam to ustawia (dograją brakujące ustawienia usługi TV)

To samo tyczy się VoIP-a, czyli telefonu podłączonego do modemu światłowodowego (a nie do starej linii miedzianej) Jeśli masz przepięty aparat telefoniczny do gniazda RJ11 w modemie, a nie działa, to znaczy, że jak w przypadku TV nie został przesłany plik konfiguracyjny na modem. Tryb postępowania podobny do zgłoszenia IPTV-zgłoszenie do działu kreowania usług...

Tylko tak można to załatwić. Z czego to wynika? Z błędu zarejestrowania Twojej nowej usługi w systemach...

P.S. Kody błędów IPTV - punkt 8 Dekoder Samsung ICU 100 | Orange Polska


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2128
  • 6054
  • 199

Brak umowy na telewizję

Prawdopodobnie z jakiejś przyczyny umowa nie weszła w życie. Udaj się do salonu w którym została zawarta umowa i wyjaśnij. Pewnie jest anulowana.

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 30
  • 0

Brak umowy na telewizję

Umowa podpisywana w salonie. W salonie twierdzą że to wina zewnętrznego wykonawcy w sensie firmy Nexera która jest odpowiedzialna za światłowód w regionie a nexera twierdzi że z ich strony wszystko jest w porządku 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14453
  • 59385
  • 722

Brak umowy na telewizję

@Miso98  to nie wina Nexery. Tylko technika to może wyjaśnić, a nie klient 


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 1882
  • 8229
  • 69

Brak umowy na telewizję

To może zgłoszenie problemu technicznego na niedziałające usługi jest dobrym krokiem. 


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 30
  • 0

Brak umowy na telewizję

Zgłaszałem im chyba z 10 razy


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19969
  • 57751
  • 784

Brak umowy na telewizję

@Miso98 jak by na to nie patrzeć, problem jest po stronie Orange. Nie jest aktywowana usługa telewizyjna. Jak wcześniej wspomniałem, najlepiej skan umowy wysłać na czacie lub sprawę wyjaśniać w salonie.