Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak umowy na telewizję


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 30
  • 0

Brak umowy na telewizję

Nie dostałem sms o anulowaniu umowy


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2128
  • 6054
  • 199

Brak umowy na telewizję


@Miso98napisał(-a)

Nie dostałem sms o anulowaniu umowy


A czy była juz faktura za usługę po podpisaniu umowy ? Widnieje na niej TV ?


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 30
  • 0

Brak umowy na telewizję

Nie było jeszcze faktury z nowej umowy. Jedynie wystawili fakturę korekcyjną 

Za ok. 80 zl za korzystanie z ich starych usług.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6638
  • 27255
  • 217

Brak umowy na telewizję


@Miso98napisał(-a)

Umowa podpisywana w salonie. W salonie twierdzą że to wina zewnętrznego wykonawcy w sensie firmy Nexera która jest odpowiedzialna za światłowód w regionie a nexera twierdzi że z ich strony wszystko jest w porządku 


Nie dawaj się im tak łatwo spławić: skoro zawarłeś umowę w salonie, to oni przynajmniej nie mogą powiedzieć że jej nie ma. Nexera nic do tego nie ma, że w systemach Orange nie widać Twojej umowy. Salon ściemnia i wykręca się od tego co jest ich psim obowiązkiem. Nie zaszkodzi trochę asertywności w kontaktach z nimi. Skoro jak piszesz usługi nie działają już od "ponad miesiąca" to zupełnie nie rozumiem czemu to znosisz tak cierpliwie. Normalnie koledzy w podobnych sytuacja piorunami tu rzucają.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 30
  • 0

Brak umowy na telewizję

Z 2 tygodnie temu napisałem na nich skargę w której wszystko zawarłem.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6638
  • 27255
  • 217

Brak umowy na telewizję

@Miso98 

Skarga skargą, ale czy Tobie coś ona pomoże? Składaj formalne reklamacje, domagaj się wywiązania z zawartej umowy wszystkimi dostępnymi kanałami. Możesz przecież wejść na czat z BOK, tam załączyć skan umowy i powtarzać to nawet kilka razy dziennie. W końcu trafisz na kompetentną osobę.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14453
  • 59385
  • 722

Brak umowy na telewizję

@Miso98  podejrzewam jedno...zwis w systemie. Źle wprowadzone zlecenie, blokada na koncie klienckim i konieczność interwencji sił wyższych niż tylko konsultanci. Wiem jak ciężko jest posprzątać taki bałagan...słyszałem o tym wielokrotnie 


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 30
  • 0

Brak umowy na telewizję

Do tej pory to trafiałem w boku na same niekompetentne które nic nie wiedzą.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2128
  • 6054
  • 199

Brak umowy na telewizję

Zaloguj się jeszcze do MO ale na kompie przez www, wejdz w zakładkę umowy i urządzenia, powinieneś tam widzieć usługe TV oraz dekoder i jego nr seryjny. Porównaj z tym co masz fizycznie.

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 30
  • 0

Brak umowy na telewizję

Niestety nie wyświetla mi się ani usługi tv ani dekoder. Tylko telefony komórkowe i światłowód