- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak umowy na telewizję
@Miso98napisał(-a)Nie dostałem sms o anulowaniu umowy
A czy była juz faktura za usługę po podpisaniu umowy ? Widnieje na niej TV ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak umowy na telewizję
Nie było jeszcze faktury z nowej umowy. Jedynie wystawili fakturę korekcyjną
Za ok. 80 zl za korzystanie z ich starych usług.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak umowy na telewizję
@Miso98napisał(-a)Umowa podpisywana w salonie. W salonie twierdzą że to wina zewnętrznego wykonawcy w sensie firmy Nexera która jest odpowiedzialna za światłowód w regionie a nexera twierdzi że z ich strony wszystko jest w porządku
Nie dawaj się im tak łatwo spławić: skoro zawarłeś umowę w salonie, to oni przynajmniej nie mogą powiedzieć że jej nie ma. Nexera nic do tego nie ma, że w systemach Orange nie widać Twojej umowy. Salon ściemnia i wykręca się od tego co jest ich psim obowiązkiem. Nie zaszkodzi trochę asertywności w kontaktach z nimi. Skoro jak piszesz usługi nie działają już od "ponad miesiąca" to zupełnie nie rozumiem czemu to znosisz tak cierpliwie. Normalnie koledzy w podobnych sytuacja piorunami tu rzucają.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak umowy na telewizję
Z 2 tygodnie temu napisałem na nich skargę w której wszystko zawarłem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak umowy na telewizję
Skarga skargą, ale czy Tobie coś ona pomoże? Składaj formalne reklamacje, domagaj się wywiązania z zawartej umowy wszystkimi dostępnymi kanałami. Możesz przecież wejść na czat z BOK, tam załączyć skan umowy i powtarzać to nawet kilka razy dziennie. W końcu trafisz na kompetentną osobę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak umowy na telewizję
@Miso98 podejrzewam jedno...zwis w systemie. Źle wprowadzone zlecenie, blokada na koncie klienckim i konieczność interwencji sił wyższych niż tylko konsultanci. Wiem jak ciężko jest posprzątać taki bałagan...słyszałem o tym wielokrotnie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak umowy na telewizję
Do tej pory to trafiałem w boku na same niekompetentne które nic nie wiedzą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak umowy na telewizję
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak umowy na telewizję
Niestety nie wyświetla mi się ani usługi tv ani dekoder. Tylko telefony komórkowe i światłowód