- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak umowy na telewizję
Dzień dobry Pod koniec lutego przeszedłem na światłowód bez telewizji telewizja miala byc pod koniec grudnia założona. Problem zaczyna się w momencie gdy sąsiad podczas prac remontowych u siebie przerwał tzw.(kabel miedziany) a mieliśmy jescze umowę na stare usługi przyjechali technicy i stwierdzili że to nie jest do naprawy i napisali papier że usterka trudno usuwalna więc orange zaproponowało nam że przeniesie resztę usług na światłowód. Więc podpisałem umowę w salonie na internet+ telewizja światłowodowa+ telefon stacjonarny. Odkąd podpisałem nową umowę oprócz internetu reszta jest usług mi nie działa z telefonu stacjonarnego mogę dzwonić ale jak ktoś do mnie chcę zadzwonić to nie ma takiego numeru a w telewizji błąd L11-01. Z różnymi konsultantami rozmawiałem każdy mówi ze nie ma takiej umowy choć jest podpisana juz przeszło miesiąc. Proszę o pomoc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak umowy na telewizję
@Miso98 pewnie nie wszystko zostało aktywowane po przeniesieniu usług na światłowód. Proponuję na czacie przesłać skan umowy w celu wyjaśnienia lub udać się do salonu. Dzwonienie niewiele pomoże, bo nie mają wglądu w dokumenty, które posiadasz. Skoro masz umowę, to musi być sprawa wyjaśniona. Podejrzewam, że przez ten miesiąc opłata również została pobrana.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak umowy na telewizję
@Miso98napisał(-a)Więc podpisałem umowę w salonie na internet+ telewizja światłowodowa+ telefon stacjonarny.
Nie napisałeś, że próbowałeś wyjaśnić temat w salonie gdzie podpisywałeś umowę, więc może warto tam się udać? Może to salon nie dopełnił jakichś formalności i warto sprawdzić u źródła?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak umowy na telewizję
@Miso98 Błąd L11-01 świadczy o niewykreowaniu danego kanału ( w Twoim przypadku brak ustawień dla IPTV dla Twojej usługi). Trzeba zgłosić dokładnie to co napisałem na infolinii. Jest taki specjalny dział, gdzie kreują usługi i dodają ich komponenty. Tego nie zrobi sam doradca na infolinii, ale powinien przekierować sprawę do techniki i tam to ustawia (dograją brakujące ustawienia usługi TV)
To samo tyczy się VoIP-a, czyli telefonu podłączonego do modemu światłowodowego (a nie do starej linii miedzianej) Jeśli masz przepięty aparat telefoniczny do gniazda RJ11 w modemie, a nie działa, to znaczy, że jak w przypadku TV nie został przesłany plik konfiguracyjny na modem. Tryb postępowania podobny do zgłoszenia IPTV-zgłoszenie do działu kreowania usług...
Tylko tak można to załatwić. Z czego to wynika? Z błędu zarejestrowania Twojej nowej usługi w systemach...
P.S. Kody błędów IPTV - punkt 8 Dekoder Samsung ICU 100 | Orange Polska
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak umowy na telewizję
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak umowy na telewizję
Umowa podpisywana w salonie. W salonie twierdzą że to wina zewnętrznego wykonawcy w sensie firmy Nexera która jest odpowiedzialna za światłowód w regionie a nexera twierdzi że z ich strony wszystko jest w porządku
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak umowy na telewizję
@Miso98 to nie wina Nexery. Tylko technika to może wyjaśnić, a nie klient
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak umowy na telewizję
To może zgłoszenie problemu technicznego na niedziałające usługi jest dobrym krokiem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak umowy na telewizję
@Miso98 jak by na to nie patrzeć, problem jest po stronie Orange. Nie jest aktywowana usługa telewizyjna. Jak wcześniej wspomniałem, najlepiej skan umowy wysłać na czacie lub sprawę wyjaśniać w salonie.
- « Poprzedni
- Następny »