Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 150
  • 631
  • 3

Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona

Nie mam dekodera Orange wiec nie wiem. Z C+ korzystam na Smart TV. Ale zapewne zadziała wszędzie tam, gdzie możesz pobrać apkę i zalogować się danymi aktywacji usługi Canal+ Online.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 8678
  • 35100
  • 293

Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona

Zakup bezpośrednio w C+ oznacza że do oferty C+ dostarczanej przez O nie będzie dostępu, na dekoderze ICU100 można oglądać tylko IP TV Orange oraz Netflix a także DLNA udostępniane lokalnie. Żadnych innych zewnętrznych serwisów ten dekoder nie obsługuje.

Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2593
  • 10063
  • 38

Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona

no właśnie, a tych serwisów jest ze czterdzieści. Niepodobna uwiązać się tylko do dekodera O! i świata poza nim nie widzieć. Co zaś do samego C+, czy za pośrednictwem O! jest dostęp do "bogatej biblioteki filmów na życzenie"?


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 42
  • 79
  • 0

Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona

Tak też kojarzyłem, że z aplikacji na ICU 100 to tylko Netflix jest. Ale jednak dla wielu użytkowników wygoda posiadania wszystkich kanałów "w dekoderze", a nie przełączania się na osobne aplikacje jest ważniejsza niż kilka złotych różnicy za abonament.

 

Nie próbowałem, bo to konto działało mi 4 lata na Canal+ i rejestrowałem się tam danymi z Orange. Teraz jak to przestało działać, widać ewidentnie, że na sprawnym koncie Orange wyłączył dostęp zgodnie z tym co napisali w odpowiedzi na reklamację, że "Canal+ online nie ma w pakiecie Supersport".

Dla mnie najgorsze jest to, że nie było na ten temat żadnej informacji podczas podpisywania umowy, więc to typowe nabijanie klienta w butelkę i jeszcze reklamacja i prośba o rozwiązanie umowy jest odrzucona.

 

___________

* Scalenie wpisów - Bartłomiej


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 8678
  • 35100
  • 293

Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona

Nie mieszajmy bardziej niż trzeba. W nowych umowach już ICU100 nie jest oferowany i chyba nie będzie działał w ogóle. Jest oferowany tylko dekoder Multi, który jest na androidzie i ma te wszystkie apki.

To czy dana umowa daje dostęp do określonej oferty jest zawsze w umowie napisane. Niczego nie należy zakładać, a już na 100% składanie reklamacji na coś czego w umowie nie ma to błąd. Kosztowny.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 42
  • 79
  • 0

Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona

Czyli popierasz działania Orange polegające na ukrywaniu zmian przed klientami w setkach punktów regulaminu małym drukiem? Tak jak pisałem, jakie dostanę benefity i zniżki podczas podpisywania nowej umowy, wyświetlone na stronie było wielokrotnie, ale informacja o tym, że nowy pakiet jest gorszy od poprzedniego i nie zawiera ważnego elementu takiego jak C+ Online, nie była nigdzie opublikowana, poza tym, że znajdowała się w regulaminie. To jest trochę tak jakby popierać i akceptować działanie operatora typu np. zwiększymy prędkość z 1 gbit na 2 gbit downloadu, ale upload zmniejszymy z 300 na 100 mbit i wpiszemy to tylko w regulamin. Nie napiszemy tego na głównych stronach, gdzie klient wybiera opcje umowy. A potem jak się zdziwi po podpisaniu umowy, to odpowiemy "było wpisane w regulaminie". I jasne z punktu widzenia prawnego masz rację - moja wina bo nie przeczytałem. Ale w kwestii relacji klient - Operator, wiadomo, że zawsze się jest na straconej pozycji i takie praktyki są naganne.


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 2843
  • 12105
  • 74

Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona

Do kogo masz pretensje, że podpisałeś umowę? W dodatku w sumie złamałeś prawo, bo podpis oznacza, że zapoznałeś się z dokumentem, który podpisujesz. Jawnie przyznałes wyżej, że nie przeczytałeś. Bardzo niedojrzałe zachowanie.  Na przyszłość czytaj co podpisujesz , bo możesz sobię narobić większych kłopotów niż brak jakiejś telewizji... Co akurat wyjdzie Ci na zdrowie 🙂


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 8678
  • 35100
  • 293

Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona

Nie imputuj mi proszę niczego. Nie popieram i nie podobają mi się działania tego typu. Ale jestem ich świadomy, i zawsze się liczę z ich obecnością w przestrzeni rynkowej. Przykro mi że wdepnąłeś w co wdepnąłeś, ale mleko się rozlało, nic konstruktywnego nie potrafię doradzić. Po prostu następnym razem uważaj.

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 422
  • 1497
  • 1

Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona

Z zainteresowaniem przeczytałem temat. Po jego lekturze coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, żeby się 2 X zastanowić nad usługami w O.

 Jakby nie było w Canal+ i u poważnej konkurencji usługa online jest komplementarną częścią pakietu C+. No..ale nie obecnie w Orange.. Znacie jeszcze takich operatorów?

Ile autor tematu za to płaci?

W Canal+ dostaje się dodatkowe kanały i VOD podpisując umowę na pakiet Canal+.

 

Sama jakość jest lepsza w aplikacji niż na dekoderze. Dlatego korzystam tylko z aplikacji mimo, że mam kanały w IWU.

Poza tym przez apkę oglądamy treści C+ o wygodnej dla nas godzinie, jest to normalny serwis streamingowy, a nie narzucona ramówka.

 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 42
  • 79
  • 0

Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona

Obecnie podniesiono opłatę z 50 na 65 zł przy umowie 24 miesięcy. A ja nie doczytałem, że przy okazji usunięto Canal+ Online.