- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeśli poza tym internet działa normalnie (speedtest OK?), to prawdopodobnie dekoder jest uszkodzony lub coś jest nie do końca OK z usługą TV. Tak czy owak trzeba to zgłosić, sam nic nie zrobisz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak niektórych kanałów
@Pablo5 To resetu nie będę wykonywać, bo kiedyś musiałem dzwonić na infolinię po tej czynności bo wszystko się zawiesiło. @j131 internet chodzi bez zarzutu, syn gra w gry a córka ogląda netflix i nie narzekają. Zadzwonię na infolinię i zgłoszę problem z dekoderem w takim razie.
aktualizacja
@j131 słusznie zasugerowałeś kontakt z infolinia. Okazało się, że problemem była awaria u dostawców i ponowny restart dekodera przez konsultanta naprawił telewizję. Dziękuję za porady i sugestie. Temat można zamknąć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak niektórych kanałów
@spiritwolfnapisał(-a)Dzień dobry. Od co najmniej czterech godzin nie działają u mnie niektóre programy z pakietu i wszystkie Canal+ co kilka minut pojawia się obraz i zanika i jest wtedy tylko czarna plansza. Były próby odłączania i załączania dekodera od prądu i nic. Umowę mam do końca listopada ostatnio nic nie było zmieniane. Czy to problem z urządzeniem czy może być przez internet?
Żadne zgłaszanie do Orange nie miałoby sensu jak i reset dekodera gdyż C+ zaliczył wczoraj ogólnopolską awarię, nie działały kanały zarówno sat jak i online, od godzin wieczornych wszystko wróciło do normy. Konsultant podczas resetu dekodera po prostu trafił na czas w którym C+ usunął awarię, dekodera nie trzeba było resetować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak niektórych kanałów
Edyta do wcześniejszego wpisu, powodem awarii była niedawna zmiana wysłużonych satelitów na nowe i coś nie do końca zagrało na nowych transponderach, na szczęście dość szybko uwinęli się z problemem. Tak że ani sam operator (Orange), ani sprzęt (dekodery, routery, modemy) czy Infrastruktura internetowa tylko dostawca (C+), a w zasadzie nowy satelita miał winę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak niektórych kanałów
@spiritwolf Czyli tak naprawdę problemem nie był uszkodzony sprzęt, tylko brak transmisji treści do dekodera...infolinia obowiązkowo, ale sprzęt za podejrzenia trzeba przeprosić
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak niektórych kanałów
@agat13 infolinia oczywiście lecz raczej C+ niż Orange, po pierwsze dostawcą treści jest Canal+, a po drugie to są chyba już osobne umowy...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak niektórych kanałów
@slav72 jeśli to IPTV z 4Kstream, to mimo tego, że C+ jest dostawcą, to reklamację i tak trzeba składać do Orange jako retransmitera treści
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak niektórych kanałów
@agat13 tak czy inaczej reklamacji by nie przyjęli (inaczej - nie uznali) gdyż usterka trwała kilka godzin i jak pisałem wcześniej nie była po stronie Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak niektórych kanałów
Na satkurierze pojawił się artykuł o co chodziło z tym problemem w piątek i w budynku canal+ gdzie znajduje się dział transmisji mieli problem z zasilaniem. To nie miało związku z tym że niedawno kanały przechodziły na nowe satelity i transpondery z wysłużonych jak to było wspomniane wyżej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak niektórych kanałów
@Luki555 kolego, wiem co pisałem, a problem nie dotyczył tylko kanału C+ Sport i transmisji meczu, tylko całej oferty C+, nie trwał również około godziny lecz ponad pięć godzin. Powołując się na jakąś wiadomość np. z SK, który to nieraz wprowadzał w błąd w swoich wiadomościach (cytując np. niestworzone historie zaczerpnięte od uczestników forum SK) warto poprzeć opinię na kimś bardziej zaufanym, ewentualnie na drugim źródle. Moje info pochodziło z dwóch źródeł pierwsze to autoryzowany dystrybutor C+, drugie to dział utrzymania klienta C+, obaj informatorzy mówili o kłopotach na transporderach nowego HB.
Kolega @ryba168 również o tym wspominał i miał rację.
Edyta:
Tak duża firma posiada min. trzy zasilania (główne i dwa awaryjne)... a coś podać musieli aby uspokoić masówkę...
Warto również doczytać artykuł do końca, fragment końcowy artykułu: