- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
Jakiś czas temu (ponad miesiąc) zakupiłam pakiet dodatkowy extra+. Moje pytanie czemu nadal, nawet po przeinstalowaniu pokazuje mi w aplikacji tak na smartfonie jak i komputerze, że kanały które w usłudze stacjonarnej mam widoczne, jako niedostępne/niezakupione? W poprzedniej umowie, działało wszystko jak należy, czy ktoś może mi wyjaśnić o co chodzi?!
Pozdrawiam
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak kanałów w Orange TV GO
Standardowo pakiety od C+ (dawniej nc+) nie są udostępniane w Orange Tv GO jeśli dany kanał nie jest wykupiony przez ofertę pakietów tv bezpośrednio od Orange. Jest to ujęte w punkcie nr 2 zasad tej usługi https://orange.binaries.pl/bw//20155/0/30530/92cd546b-fa2b-4727-98e5-9cb59181ed30.pdf
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak kanałów w Orange TV GO
No właśnie chodzi o kanały takie jak Kuchnia+ czy Domo+, które są w zakupionym pakiecie extra+. Są one widoczne przez dekoder, ale nie mogę ich oglądać na TV GO, co dla mnie nie jest zbyt logiczne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak kanałów w Orange TV GO
Czy ktoś Ci doradził zakup Extra+ pod kątem Orange Tv Go?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak kanałów w Orange TV GO
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak kanałów w Orange TV GO
Pakiet mam już zakupiony, a zakup nie był dla mnie "zbędnym i absurdalnym", ponieważ w skład tego pakietu wchodzą kanały, które są w kręgu moich zainteresowań, a zwłaszcza moich dzieci. Zresztą niezależnie od zakupionego pakietu, dlaczego te same kanały nie są dostępne na TV GO, skoro pkt 2 regulaminu o tym mówi? Czy może po prostu jest to błąd podłączenia usługi?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak kanałów w Orange TV GO
"Jeśli macie Państwo naszą Usługę TV (świadczoną także w ramach pakietu z innymi usługami) w pakiecie Optymalnym lub naszą usługę Nowa Telewizja Orange, to niektóre treści dostępne w ramach tych usług możecie oglądać również poprzez aplikację właściwą dla urządzeń mobilnych. Takie same możliwości dotyczą także naszej usługi Wideo na życzenie."
Mowa jest o pakiecie optymalnym lub o pakietach w ramach "Nowej Telewizji Orange". Pakiet Extra+ jest oferowany przy współpracy z canal+ (dawniej z nc+) i nie zalicza się do tej grupy kanałów.
Alternatywą jest nc+go gdzie przy extra+ powinnaś mieć ileś godzin w miesiącu do wykorzystania i też można oglądać tam wspomniane przez Ciebie kanały i inne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak kanałów w Orange TV GO
Nie bardzo rozumiem tą alternatywę z ilością godzin do wykorzystania, ale w sumie wrócę do początku. Kanały w aplikacji TV GO, są widoczne ale z kłódeczką, czyli jako niezakupione, a przecież są zakupione. We wcześniejszej umowie, przy poszerzeniu pakietu podstawowego o dodatkowe, działały normalnie. Stąd teraz moje zaskoczenie i zdziwienie, że pomimo poszerzenia pakietu, nie działają one na aplikacji, a komunikat jest niezgodny z rzeczywistością, ponieważ są one zakupione.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak kanałów w Orange TV GO
Pakiet Optymalny jest dostępny w Orange Tv Go bo jest bezpośrednio od Orange. Wspomniane kanały nie są zakupione bezpośrednio w Orange, a w ofercie łączonej z canal+ (dawniej nc+). Jeśli nie zgadzasz się z tym co piszę, możesz złożyć reklamację ale podejrzewam, że odpowiedź będzie powieleniem informacji które przekazałem wcześniej.
To co można to zrobić wygląda tak:
1) zakup multi+ (o ile jest dla Ciebie dostępny) - na dole strony https://www.orange.pl/view/orange-tv-go znajdziesz rozpiskę po wybraniu nazwy pakietu które kanały są udostępniane w jakim pakiecie
2) skorzystanie z nc+go - opłata za serwis jest w cenie pakietu extra+
Edit: po dodaniu zdjęcia taka sytuacja jest "normalna", nie masz odpowiedniego pakietu po prostu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak kanałów w Orange TV GO
No właśnie od początku nie jestem w stanie tego pojąć, jak nie mam odpowiedniego pakietu, JAK MAM własnie zakupiony extra+ w którym są pożądane kanały i widoczne w TV GO.
Tak czy inaczej dzięki za próbę podjęcia pomocy.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »