Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak dostępu do telewizji


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6579
  • 16584
  • 89

Brak dostępu do telewizji

@slav72  To fakt 🙂 szkoda mi abonenta


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14453
  • 59386
  • 722

Brak dostępu do telewizji

@Elahof czarne ekrany wskazują na brak treści, rzadziej zaś na awarie dekodera. Zrestartuje modem , a nawet przywroc ustawienia fabryczne. Może jakiś zwis na sofcie routera? 

Sprawdź połączenie dekodera z modemem i koniecznie spróbuj ( jeśli masz kabel) połączenia kablowego po restarcie. Sprawdź na końcu kabla czy masz i jaki prędki net...dopiero podłącz do dekodera..możesz zmienić też port na switchu modemu...Dopiero teraz wykonaj restartu/ reset dekodera..jeśli ustawienia na centrali są ok, powinno pomóc


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19976
  • 57757
  • 784

Brak dostępu do telewizji

@Elahof tu @agat13 może dobrze nakierować. Włączenie dekodera bez komunikatów i brak obrazu TV sugeruje, że sygnał TV dochodzący do dekodera nie został zdekodowany, bądź wcale nie dotarł. Zakładam, że jak dekoder uruchamiasz, to wyświetla się menu OSD.

Jeśli nie, to proponuję sprawdzić inne wejście HDMI w telewizorze.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29508
  • 271

Brak dostępu do telewizji

@Elahof  czy udało się coś zdziałać ? Być może zresetowanie routera do ustawień fabrycznych by pomogło i podłączenie na czas ponownej instalacji zestawu router - dekoder kablem ethernet. 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6650
  • 27310
  • 217

Brak dostępu do telewizji


@Elahofnapisał(-a)
Pokaż szczegóły
Zapytanie 

Witam, od dzisiaj rana niemam dostępu do telewizji, kanał techniczny nie działa, a infolinia jest nie czynna. Licze na pomoc 


https://nasz.orange.pl/t5/Dekodery-i-inne/Telewizja-nie-dzia%C5%82a-Dekoder-ICU-100-i-Funbox-3-0-Wi-...