- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do telewizji
@Elahof czarne ekrany wskazują na brak treści, rzadziej zaś na awarie dekodera. Zrestartuje modem , a nawet przywroc ustawienia fabryczne. Może jakiś zwis na sofcie routera?
Sprawdź połączenie dekodera z modemem i koniecznie spróbuj ( jeśli masz kabel) połączenia kablowego po restarcie. Sprawdź na końcu kabla czy masz i jaki prędki net...dopiero podłącz do dekodera..możesz zmienić też port na switchu modemu...Dopiero teraz wykonaj restartu/ reset dekodera..jeśli ustawienia na centrali są ok, powinno pomóc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do telewizji
@Elahof tu @agat13 może dobrze nakierować. Włączenie dekodera bez komunikatów i brak obrazu TV sugeruje, że sygnał TV dochodzący do dekodera nie został zdekodowany, bądź wcale nie dotarł. Zakładam, że jak dekoder uruchamiasz, to wyświetla się menu OSD.
Jeśli nie, to proponuję sprawdzić inne wejście HDMI w telewizorze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do telewizji
@Elahof czy udało się coś zdziałać ? Być może zresetowanie routera do ustawień fabrycznych by pomogło i podłączenie na czas ponownej instalacji zestawu router - dekoder kablem ethernet.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do telewizji
@Elahofnapisał(-a)Pokaż szczegółyZapytanieWitam, od dzisiaj rana niemam dostępu do telewizji, kanał techniczny nie działa, a infolinia jest nie czynna. Licze na pomoc
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »