- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blad odczytu karty dostepu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blad odczytu karty dostepu
iza3004 napisał(-a):
Witam. Od pewnego czasu podczas oglądania TV bardzo często wyskakuje mi taki komunikat. Zdarza się, że w ciągu godzi nawet 6 razy...aby ponownie uruchomić koniecznie jest wułożenie i włożenie karty. Jak rozwiązać ten problem???
Tyle znalazłem:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blad odczytu karty dostepu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blad odczytu karty dostepu
@iza3004 Najlepiej wymienić dekoder i kartę, żeby nie tracić czasu na infolinii i w salonie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blad odczytu karty dostepu
iza3004 napisał(-a):
Tak właśnie kartę mam włożoną. Wystarczy na sekundę wyłożyć później włożyć i działa. Kiedyś robiło się tak raz, góra 2 razy na tydzień. Ostatnimi czasy kilkakrotnie na dzień.
@iza3004,zobacz na pierwszy screen. Bo piszesz tylko, że prawidłowo wkładasz. Jeżeli to nie pomoże, uruchom ponownie urządzenie-odłącz od zasilania i podłącz ponownie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blad odczytu karty dostepu
@iza3004 zdaje się że w podpowiedziach nie ma wzmianki o wyczyszczeniu chipa karty, czasem warto i to sprawdzić, przetrzeć delikatnie, jakimś alkoholem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blad odczytu karty dostepu
Najlepiej będzie połączyć podpowiedzi... wyczyszcić styki karty, zrobić procedurę "restartu" dekodera... Jeśli nadal będą częste problemy odczytu, wtedy do salonu w celu wymiany zestawu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blad odczytu karty dostepu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blad odczytu karty dostepu
dodam w takim razie dla porządku, że wymiana dekodera czy karty możliwa jest dopiero po uzyskaniu nr. zgłoszenia ze strony pracownika BOK-u (od spraw technicznych)
▬
Podbijam również pytanie @Adepta: czy wymiana dekodera rozwiązała Twój problem?
Może warto by było oznaczyć wpis przez │→ Zaakceptuj jako rozwiązanie│, który Twoim zdaniem wydaje się najbardziej przydatny?? Dzięki temu innym łatwiej będzie go odnaleźć .
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »