Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

iPhone 13 Pro Max


Poziom 9, Poszukiwacz
  • 4
  • 12
  • 0

iPhone 13 Pro Max

Cześć,

mam pytanie do Was. Byłem dzisiaj w salonie Orange, bo nie mogę włączyć „Rozmów przez wi-fi”. Karta sum została wymieniona na nowa i nadal nic to nie dało. 

DAA9978A-523E-4F0C-8F81-C3A13D9CFB86.jpeg

 cały czas ten sam komunikat. 

Pacjent to IP 13 pro Max z oprogramowaniem 15.4.1. 

Macie jakieś pomysły? 

13 ODPOW. 13

Poziom 38, Guru ***
  • 14967
  • 37046
  • 575

iPhone 13 Pro Max

@Frodro sprawdź temat:

https://nasz.orange.pl/t5/Sie%C4%87-i-dost%C4%99pno%C5%9B%C4%87-us%C5%82ug/Uruchomienie-us%C5%82ug-W...

Tam jest wersja 12, ale może dużo się nie różni. Może tam znajdziesz podpowiedź.

 


Poziom 9, Poszukiwacz
  • 4
  • 12
  • 0

iPhone 13 Pro Max

Czytałem i niestety restart usług na infolinii i restart telefonu nie pomógł. 
Noe ma problemów żeby uruchomić usługę na IP 11 pro Max….

 


Poziom 26, Specjalista
  • 1019
  • 6323
  • 32

iPhone 13 Pro Max

@Frodro  skorzystaj że wsparcia Apple, uważam że problem jest w oprogramowaniu telefonu 😎


Poziom 33, Ekspert
  • 2780
  • 5276
  • 108

iPhone 13 Pro Max

Jaka oferta na kartę, abonament ? Jakieś dodatkowe usługi aktywne ? W kraju jesteś? 


Poziom 26, Specjalista
  • 1063
  • 6496
  • 30

iPhone 13 Pro Max

A sprzęt od operatora czy z wolnego rynku?


Poziom 38, Guru ***
  • 14967
  • 37046
  • 575

iPhone 13 Pro Max

W przypadku iPhone to bez różnicy. Orange nie ingeruje w oprogramowanie iPhone. 


Poziom 26, Specjalista
  • 1063
  • 6496
  • 30

iPhone 13 Pro Max

@ketrasaArtur widzisz człowiek całe życie się uczy i tak głupi umrze. Kojarzę taki zapis, że operator nie gwarantuje poprawnego działania usługi na telefonach z wolnego rynku. Nie wiedziałam, że nie dotyczy Apple. 


Poziom 38, Guru ***
  • 14967
  • 37046
  • 575

iPhone 13 Pro Max

@kimiriko101 podobno Apple i Samsung z wolnego rynku powinny działać, reszta modeli musi być z dystrybucji Orange.

 

@Frodro kontaktowałeś się z supportem Apple w swojej sprawie?


Poziom 9, Poszukiwacz
  • 4
  • 12
  • 0

iPhone 13 Pro Max

Niestety odesłali mnie do operatora... 😞