Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

iPhone 13 Pro Max


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 2084
  • 6559
  • 70

iPhone 13 Pro Max

@Frodro próbowałeś uruchomić na innej karcie te usługi? najlepiej inna orangowa, ewentualnie inny operator. Może taki myk coś odblokuje?


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 12
  • 0

iPhone 13 Pro Max

Nic, a nic 😕 
Zastanawia mnie kwestia tego, czy to nie problem nowego softu 

Anonim

Nie dotyczy

iPhone 13 Pro Max


@Frodronapisał(-a)

Niestety odesłali mnie do operatora... 😞 


To spychologia jawna, nowe oprogramowanie jest nie dopracowane, więc trzeba zgłaszać do Apple, możesz też zgłoszenie zrobić w Orange, obie firmy powinny się tym zająć, bo ten problem występuje tylko na nowym oprogramowaniu i nowej serii iPhone głównie, telefony za taką kasę i takie problemy, bez komentarza to zostawię 😎


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2112
  • 5955
  • 197

iPhone 13 Pro Max

1. Czy jesteś pewien że masz włączone po stronie operatora VoWi-fi.
2. Sprawdź czy nie masz włączonej którejś z usług: Blokada APN Internet, Nowa Orange Strefa, Strefa Stacjonarna, Ekstra Strefa Firmowa, Orange Ekstra Numer..
3. Masz kartę sim LTE.
No i jest takie coś
Aby korzystać z usługi, Klient musi posiadać odpowiedni telefon komórkowy wspierający technologię VoWiFi z dedykowanym oprogramowaniem, zakupiony w dystrybucji Orange oraz uruchomić funkcję w swoim telefonie.