17-03-2022
12:23
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
17-03-2022
12:23
iPhone 12
Witam, użytkuje iPhone 12 od roku i 3 msc.. dzisiaj zauważyłam, że trzeszczy mi głośnik przy rozmówcy.. czy jest możliwość oddana Go na gwarancje ?
Etykiety:
3 ODPOW. 3
17-03-2022
12:33
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
17-03-2022
12:39
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
17-03-2022
12:39
iPhone 12
@Dariaaa w przypadku uszkodzonego telefonu na gwarancji, aby go zareklamować potrzeba:
- uszkodzony telefon
- dowód osobisty
- dowód zakupu: faktura, paragon lub inny dokument potwierdzający zakup urządzenia w Orange
Więcej informacji, jak należy postąpić w przypadku uszkodzonego telefonu na gwarancji:
https://www.orange.pl/omnibook/reklamacja-uszkodzonego-telefonu-komorkowego
17-03-2022
13:46
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
17-03-2022
13:46
iPhone 12
Apple w Polsce oferuje tylko 12 miesięcy gwarancji na swoje produkty, kolejne 12 miesięcy Orange pokrywa odpowiedzialnością sprzedawcy - konieczna jest ekspertyza z serwisu.
Zgłaszasz więc awarię nie na gwarancję, a z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy za towar, tzw. rękojmia.