Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Uszkodzony telefon przez salon.

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 13, Recenzent
  • 7
  • 20
  • 0

Uszkodzony telefon przez salon.

Witam, mam duży problem z uszkodzeniem telefonu który oddałem do naprawy gwarancyjnej do Orange. 

Telefon był bez najmniejszej skazy, oddałem ponieważ padło gniazdo ładowania i tutaj zaczynają się schody ponieważ naprawa gwarancyjna zostało odmówiona z racji uszkodzeń zewnętrznych, tylko jakich jak telefon był jak nowy?

Telefon wrócił do salonu i okazało się, że ma odpryski na wyświetlaczu, jest wykrzywiony oraz  jest pęknięta obudowa telefonu.

Tych uszkodzeń nie było. A Pani kierowniczka nie jest kompetentna aby mi udzielić odpowiedzi na pytanie : co dalej??

Biuro obsługi odrzuca moje reklamację, a Pani w salonie namawia na odebranie telefonu.. A jakoś to będzie.... 

 

Prosze o pomoc

Maciej 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5057
  • 8037
  • 162

Uszkodzony telefon przez salon.

@maciejmaciej  podstawowy błąd, jaki zrobiłeś, to trzeba było słać do serwisu bezpośrednio samemu, teraz musisz załatwić sprawę poprzez salon, jak to zrobić @agat13  napisał 😉

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

25 ODPOW. 25
Highlighted

Poziom 27, Specjalista
  • 1843
  • 2975
  • 48

Uszkodzony telefon przez salon.

@maciejmaciej Podpytam: Jakie uwagi są w protokole przyjęcia sprzętu do naprawy? Podczas tego przyjmujący powinien opisać wszelkie usterki telefonu. Wyraźnie zaznaczyć skazy i uszkodzenia mechaniczne. Jeśli tego nie ma w dokumencie, masz się na co powoływać. Nie przyjmuj sprzętu, a nawet zażądaj sprawdzenia IMEI czy aby na pewno to twój aparat.. Nie naprawiony, a wręcz uszkodzony bardziej. Sprawdź gniazdo ładowania, poznasz może czy "bebechy" tego urządzenia  są Twoje

Highlighted

Poziom 13, Recenzent
  • 7
  • 20
  • 0

Uszkodzony telefon przez salon.

Telefon był jak nowy, żadnych uszkodzeń, dodatkowo w uwagach wpisane, że brak widocznych uszkodzeń. 

Telefon wrócił  krzywy, pęknięta obudowa oraz odpryski na wyświetlaczu. Telefonu nie odebrałem, nie mam jak sprawdzić czy to ten, a Pani kierownik to brak słów.

Prosząc nr do przełożonego czy kogokolwiek to odpowiada, że nad nią jest tylko Orange Polska.... 

Sytuacja śmieszna ale prawdziwa. 

 

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5057
  • 8037
  • 162

Uszkodzony telefon przez salon.


@maciejmaciejnapisał(-a)

Witam, mam duży problem z uszkodzeniem telefonu który oddałem do naprawy gwarancyjnej do Orange. 

Telefon był bez najmniejszej skazy, oddałem ponieważ padło gniazdo ładowania i tutaj zaczynają się schody ponieważ naprawa gwarancyjna zostało odmówiona z racji uszkodzeń zewnętrznych, tylko jakich jak telefon był jak nowy?

Telefon wrócił do salonu i okazało się, że ma odpryski na wyświetlaczu, jest wykrzywiony oraz  jest pęknięta obudowa telefonu.

Tych uszkodzeń nie było. A Pani kierowniczka nie jest kompetentna aby mi udzielić odpowiedzi na pytanie : co dalej??

Biuro obsługi odrzuca moje reklamację, a Pani w salonie namawia na odebranie telefonu.. A jakoś to będzie.... 

 

Prosze o pomoc

Maciej 


Oddając telefon do naprawy, warto porobić zdjęcia telefonu, daje to obraz w jakim stanie do serwisu idzie, wtedy można reklamować taki problem jak masz, bez szczegółowego protokołu odbioru przed wysyłką do naprawy, jest kiepsko, telefonu bym nie odbierał, trzeba wyjaśnić sprawę.

Highlighted

Poziom 13, Recenzent
  • 7
  • 20
  • 0

Uszkodzony telefon przez salon.

Teoretycznie masz rację, ale jest białe na czarnym, że telefon nie miał widocznych uszkodzeń a wrócił krzywy, z odpryskami oraz pęknięta obudowa. Pewnie komuś spadł i brak winnych.

Jestem wyrozumiały, zdarzają się takie rzeczy, ale trzeba jakoś dojść do konsensusu... 

I tutaj się zaczynają schody... Bo oni nie chcą do niego dojść 

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5057
  • 8037
  • 162

Uszkodzony telefon przez salon.

@maciejmaciej  podobne szkody vs telefon, transport vs kurier robi czy w serwisie, klient na tym cierpi bo nikt do tego się nie przyzna, klient winny przeważnie, przykre to ale takie czasy.

Highlighted

Poziom 27, Specjalista
  • 1843
  • 2975
  • 48

Uszkodzony telefon przez salon.

Ciekawe jak zareagują na stwierdzenie że oddasz sprawę do rzecznika praw konsumenta oraz wyślesz pismo skargę do zarządu. To Ty masz dowody w postaci protokolu

Highlighted

Poziom 13, Recenzent
  • 7
  • 20
  • 0

Uszkodzony telefon przez salon.

Pokaż szczegóły
I

Czy klient czy kurier, nie mój biznes, ja chce tylko telefon   bez uszkodzeń, nie moje uszkodzenia, niech naprawia. Niech obciąża kuriera, pracownika czy  niech zrobią zrzutka.pl, ja chce mój telefon bez uszkodzeń, a jak to zrobią to ich problem....

Tak powinno być, jednak okazuje się,ze w Orange to bardziej mi oj problem nich ich.... 

Highlighted

Poziom 13, Recenzent
  • 7
  • 20
  • 0

Uszkodzony telefon przez salon.

U rzecznika byłem, napisał pismo to Orange zadzwoniło, że to wina salonu i tam i tylko tam załatwiać sprawę. Tak więc.... 

Skargę złożyłem. Reklamację złożyłem. 

Przyszedł SMS, że reklamacja jest bezpodstawna i kontaktować się z salonem.... 

Kabaret 

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5057
  • 8037
  • 162

Uszkodzony telefon przez salon.

@maciejmaciej  podstawowy błąd, jaki zrobiłeś, to trzeba było słać do serwisu bezpośrednio samemu, teraz musisz załatwić sprawę poprzez salon, jak to zrobić @agat13  napisał 😉

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście