- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzony telefon przez salon.
Ale to klient podpisuje własnym podpisem formularz zgłoszenia. W jego interesie jest by było to dobrze opisane.
PS. W większości serwisów jest obecnie monitoring. Więc łatwo zweryfikować w jakim stanie przyszedł do nich. W salonach z monitoringiem i skierowaniem go na stanowiska obsługowe jest gorzej, ale może uda zabezpieczyć się monitoring jeśli nie został nadpisany.
W social mediach na stronach serwisów można znaleźć ciekawe opowiastki jak ludzie próbują naciągać.
Nie przesądzam jak Wy jak było w tej sytuacji. Ale forum/internet to nie sąd. Kilka dni temu facet umieścił zdjęcie jak go wyprowadzają w kajdankach z autobusu na oczach dzieci. I co? Niektóre media opublikowały również zdjęcia z monitoringu autobusu. Sytuacja nie była jednoznaczna jak na początku wszystkie portale podchwyciły. I tyle.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzony telefon przez salon.
Tu złotego środka nie ma. Obecnie jest problem i bez dowodów się go nie rozwiąże.
Wnioski są tylko takie, że jak chce się dostarczyć najmniejszym kosztem telefon do naprawy, to trzeba się liczyć, że przez salon trwa to dłużej i mniej bezpiecznie. Najszybciej i bezpiecznie, dostarczenie telefonu bezpośrednio do serwisu, ale niestety wyższe koszty. Warte jednak poniesienia, jeżeli wartość telefonu to kilka tyś.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzony telefon przez salon.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzony telefon przez salon.
Nie do końca tak jest z tym dostarczaniem telefonu do serwisu producenta.
Obecnie telefony sprzedawane na pseudoraty do czasu spłacenia własnością operatora i według przepisów użytkownik nie może oddać takiego telefonu gdzie indziej niż do salonu Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzony telefon przez salon.
Rękojmia zawsze u sprzedawcy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzony telefon przez salon.
Obecnie sam nie wiem jak bym się zachował przynosząc telefon do naprawy, tym bardziej że zdarza mi się zakup telefonu z Outletu. Temat jest jednak ważny i sporo informacji jest tu przekazywanych. Mam nadzieję, że nie będę zmuszony do oddawania telefonu do serwisu. Jak do tej pory takiej sytuacji jeszcze nie miałem i nikomu nie życzę.
Z doświadczenia wiem, że przy zakupie telefonu na wolnym rynku + wykupienie dodatkowej gwarancji działa. Kolega utopił telefon w kałuży i wymienili mu na nowy. Oczywiście miał zakupioną gwarancje rozszerzoną i zakup nie w salonie Orange.
- « Poprzedni
- Następny »