- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzony telefon przez salon.
@maciejmaciej uważam że nie jest to sposób zamknięcia sprawy dlatego że dalej jesteś w punkcie w którym masz uszkodzony telefon, a salon nie chce się podjąć ani naprawy, ani przyjęcia odpowiedzialności za jego uszkodzenie Jesteś dalej w martwym punkcie. Żeby załatwić sprawę potrzebne są konkretne działania -skarga do zarządu Orange i skarga do instytucji rządowych które są odpowiedzialne za działanie i kontrolę podmiotów gospodarczych i ochronę konsumenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzony telefon przez salon.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzony telefon przez salon.
@Piotrekk85 jeśli w opisie było że telefon bez usterek na obudowie czy wyświetlaczu, to powinno wystarczyć, szkoda że fotek brak telefonu, ale sprawa do wyjaśnienia, salon naciskać (kierownika).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzony telefon przez salon.
Z kierownikiem nic nie ugram bo z kobietą nie idzie się dogadać.
Czarno na białym brak uszkodzeń więc wydaje mi się,ze jednak mam jakieś pokrycie, co więcej zrobić? Zdjęcia okey. A jak ktoś powie, że są zrobione przed uszkodzeniem?
Po to jest ten dokument aby wpisać na niego co i jak 🙂
Sprawa do wygrania, ale bicie się o coś oczywistego to trochę śmieszne dla mnie. Ale coś zrobić
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzony telefon przez salon.
@maciejmaciej do kierownika salonu niech pisemnie rzecznik praw konsumenta zagada, musisz działać skoro z telefonu wrak zrobili, dążyć do wymiany czy naprawy, ma być bez obecnych wad.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzony telefon przez salon.
Zgłosiłem Skargę na kierownika i następnym krokeim będzie pismo od rzecznika do kierownika salonu. Zobaczymy co dalej, dziwię się. Ze Orange Polska nie rozwiąże sprawy, bo według mnie to nic takiego, a przepyanie winy to dziecinada.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzony telefon przez salon.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzony telefon przez salon.
Tak sobie czytam tą Waszą opowieść, i mnie ponosi gdyż nie rozumiem jednego. Dlaczego @maciejmaciej ma zgłaszać się do rzecznika czy innych organów ?
Sprawa jest prosta jak drut - pracowniczka salonu która przyjmowała owy telefon do reklamacji zapewne najpierw go obejrzała ( przynajmniej tak powinna zrobić i opisać w jakim stanie jest oddany telefon i co w nim jest nie tak). Sporządziła protokół na tzw " oko " ?
Telefon był wg opisu pokrzywdzonego bez jakichkolwiek skaz i to pani powinna zaznaczyć w protokóle - nie zaznaczyła więc to wyłącznie jej wina.
Już wiele wątków jest nt. firmy która naprawia telefony objęte gwarancją. Jeśli Orange podpisał kontrakt z ową firmą to ewidentnie powinien ponosić konsekwencje powracających z owego serwisu telefonów.
Są regulaminy gwarancyjne i nie daj się @maciejmaciej . Żądaj zwrotu gotówki, lub nowego telefonu pozbawionego wady ( nie z Twojej winy powstałej )
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzony telefon przez salon.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzony telefon przez salon.
@Piotrekk85 tu się z Tobą nie zgodzę. Kilka razy byłem przy sytuacji, gdzie klient oddawał telefon do naprawy w oryginalnym opakowaniu, a konsultant przyjmując telefon oddawał klientowi opakowanie, zabijał w kartkę papieru na której było zgłoszenie usterki, zakładał recepturę i do worka foliowego z nadrukiem kuriera. Poszło do serwisu.
W tej sytuacji trudno jest cokolwiek wyjaśnić. Bez udokumentowania, w jakim stanie był dostarczony telefon trudno jest co kolejek doradzić. Faktem jest, że klient zostaje z uszkodzonym telefonem.