- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Urządzenie
Dzwoniłem na infolinię i tylko może Pan odstąpić od umowy taka pomoc żenada odstąpię i chyba zmieniam sieć bo ja już jestem jak była jeszcze nazwa sieci była idea
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Urządzenie
Nie rozumiem twoich wyrzutów.Co miał innego zaproponować Ci konsultant ? Zwolnienie z opłaty na 24 miesiące ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Urządzenie
Wygląda na to że zaszła pomyłka.
O ile A71 występuje w wersji 8/128, to wg ceneo nie ma jej w polskich sklepach. Smartfonem z serii A i 8gb ram jest A80 (niedostępny w Orange)
Niestety, pozostaje Ci odstąpienie od umowy 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Urządzenie
Przemyslabym jak by mieli może inne podejście do długoletniego klienta a nie dzwonisz i mówią ci może Pan odstapic od umowy zero jakieś reakcji z ich strony że popełnili błąd i jak robiom w balona innych co nawet może nie zdają sobie sprawy co nie sprawdzają sprzętu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Urządzenie
@Krzysztof09 sęk w tym że takie pomyłki można odkręcić tylko przez odstąpienie od umowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Urządzenie
@spiro więc nie było pomyłki w wysyłce, konsultant miał po prostu mylne informacje, pozostaje odstąpienie od umowy, jeśli @Krzysztof09 nie pasuje ten telefon.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Urządzenie
I chyba będzie trzeba tak zrobic. Włącznie z przeniesieniem się do innej sieci
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Urządzenie
@Krzysztof09 co w takim razie przekonałoby Cię do zostania? Kupon na o połowę tańszy abonament? Może telefon z oficjalnymi przeprosinami? A może wizyta prezesa Orange na kolanach błagającego o pozostanie?
Każdy klient ma takie same, prawa, ale i obowiązki. Skoro kurier odjechał szybciej niż się pojawił, to też trzeba poruszyć ten temat, ponieważ przez to ponosisz konsekwencje. Również trzeba było krzyknąć na niego, żeby został, ponieważ jest to niepoważne zachowanie, niezgodne z procesem kurierskim.
Umowa nie może wyparować z systemu, jeśli ją podpisałeś, to trzeba ją wycofać. Staż nie sprawia, że przyjedzie pani z salonu specjalnie do domu z papierkiem do podpisania, a reszta klientów niech sobie robi tradycyjną drogą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Urządzenie
Witam więc odpisuje jak najbardziej wizyta prezesa Orange u mnie w drzwiach z najlepszym tel 😂 😂 😂 a tak na poważnie to nie liczę na jakieś wizyty prezesa Orange czy jakieś kupony czy mniejsza kwota abonamentu
To kurier powinien wiedzieć że ma czekać dopuki nie zgodzę się z zawartością a nie ja mam krzyczeć żeby został czy gonić i prosić żeby czekał albo może trzymał za rękę żeby nie uciekł to jego praca więc powinien wiedzieć jak wykonywać
I że stażem nie oczekiwałem ze Pani z salonu przyjdzie i poda mi umowę że względu na długotrwałą spolprace a inni mają stać w kolejce
Uważam że jednak jak nie przyszedł zgodny sprzęt jak było omawiane przez telefon sprzęt ktury kilkakrotnie pytałem czy ma takie parametry i było potwierdzane przez Paniom to wydaje mi się że powinno być tak to przepraszamy niech Pan spakuje i jutro czy za dwa dni przywiezie kurier o właściwych parametrach a ten pan odda kurierowi i inna sprawa zatwienia a nie po u mówię i dostarczeniu martw się teraz Ty
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Urządzenie
@Krzysztof09 w obecnej sytuacji kurierzy mają uproszczone procedury dostarczania sprzętu. Jeżeli umowa została przedłużona lub podpisana jako e-umowa ze sprzętem, to kurier dostarcza sprzęt bez podpisu odbiorcy. Takie mają obecnie wytyczne.
Na stronie Orange sprawdziłem i potwierdzam, co napisał @spiro. A71 tylko z 6 GB RAM.
Proponuję dwa rozwiąrozwiązania:
- jak już wcześniej wspomniane odstąpienie od umowy, odesłanie sprzętu z wypowiedzeniem na własny koszt do Orange w Ołtażewie, masz na to 14 dni.
- złożenie reklamacji z odsłuchaniem rozmowy, że konsultant podał nieprawdziwe parametry sprzętu. Możesz przedstawić swoje oczekiwania, które będą rozpatrzone w reklamacji.
Wybór i ewentualne pozostanie lub nie w Orange należy do Ciebie. Podejmij słuszną decyzję i życzę pozytywnego załatwienia sprawy.