Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

UNKNOW APPLICATION po wprowadzeniu kodu *124*#

ROZWIĄZANE

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18485
  • 52915
  • 716

UNKNOW APPLICATION po wprowadzeniu kodu *124*#

@musbron1945 podejrzewam, że pewnie będziesz usiał zgłoszenie zrobić na infolinii lub czacie w tej sprawie.

 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 342
  • 1744
  • 3

UNKNOW APPLICATION

@musbron1945  wybacz przepraszam nie doczytałem napisz jaki to model telefonu to skonsultuje to z działem technicznym bo jestem teraz w pracy mam dostep do niego 🙂


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 137
  • 472
  • 0

UNKNOW APPLICATION

@ketrasaArtur 

Na czacie próbowałem - wirtualny rozmówca nie poradził temu - odesłał mnie do konsultanta, ale to dopiero jutro ..


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 137
  • 472
  • 0

UNKNOW APPLICATION

@Luki9 

To jest MAXCOM MK 281 - przez rok czau czasu sprawował się normalnie, "odbiło" mu dwa dni temu ..


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18485
  • 52915
  • 716

UNKNOW APPLICATION

@musbron1945 jutro jak najbardziej infolinia pracuje w pełnym składzie. Swoją sprawę załatwiłem dziś na infolinii. 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 137
  • 472
  • 0

UNKNOW APPLICATION

@ketrasaArtur 

Ta sytuacja jest jedynie .. wkurzająca, bo przecież stan konta mogę sobie sprawdzić na Mój Orange, no ale winno działać i tu i tam!!! ot, co .. 😡


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 342
  • 1744
  • 3

UNKNOW APPLICATION

@musbron1945  zadzwoń do Biura Obsługi Klienta *100  lub 510 100 100 (połączenie bezpłatne dla klientów Orange) Dział techniczny odsyła do problemu z kartą.Wiec jutro na spokojnie załatw sprawe.Pozdrawiam


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 137
  • 472
  • 0

UNKNOW APPLICATION

@Luki9 - zadzwoniłem pod 100* i .. okrutnie się zdenerwowałem, co przy moich 78 latach jest raczej niewskazane. Wirtualny doradca uparł się, że chce sam rozwiązać mój problem .. ze trzy razy mu tłumaczyłem co jest grane, w końcu zażądałem połączenia z konsultantem, a on od nowa, że chce sam rozwiązać problem. To trwało kilka minut, w końcu rozłączyłem się z ową, sztuczną inteligencją ... niech ją trafi zwarcie!!! 😠


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2032
  • 6296
  • 69

UNKNOW APPLICATION

@musbron1945 ja bym przywrócił telefon do ustawień fabrycznych.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 137
  • 472
  • 0

UNKNOW APPLICATION

@spiro - właśnie to zrobiłem - wykonałem reset, nic nie pomogło. Chcę tutaj zaznaczyć, że nadal mogę zarówno dzwonić jak i odbierać tym telefonem bez żadnego problemu.