- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam.
Posługuję się dwoma telefonami zarejestrowanymi w Orange o różnych numerach. Jeden z nich na hasło *124*# wyświetla mi stan konta, gdy tymczasem drugi ciągle powtarza .. UNKNOW APPLICATION (nieznana aplikacja).
Gdzie szukać przyczyny / znaleźć skuteczne rozwiązanie?
___________________
*Doprecyzowałem nazwę tematu - moderator Wojciech.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@musbron1945 masz włączone VoLTE? Może ta opcja powoduje, że wszystkie połączenia są wymuszane w LTE(4G)?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
UNKNOW APPLICATION
@musbron1945 oba numery są w ofercie na kartę? Jaka oferta: FREE, NJU?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
UNKNOW APPLICATION
@musbron1945 przełóż karty i sprawdź czy to kwestia ustawień smartfonów czy karty...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
UNKNOW APPLICATION
Obydwa telefony w ofercie "na kartę" - ten co prawidłowo się zachowuje to smartfon, a ten drugi z klasyczną klawiaturą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
UNKNOW APPLICATION
@musbron1945 jaka oferta? Czy to przypadkiem nie jest NJU? Bo tam stan konta sprawdza się kodem: *127*1#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
UNKNOW APPLICATION
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
UNKNOW APPLICATION
- sprawdziłem kodem podanym przez Ciebie *127*# - informacja - usługa niedostępna w Twoim planie taryfowym (czy jakoś tak)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
UNKNOW APPLICATION
@musbron1945 jaki to model szwankującego telefonu? Inne krótkie kody na nim działają?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
UNKNOW APPLICATION
@musbron1945 proponuje wyciagnać kartę SIM i ja delikatnie przetrzeć chip tylko bardzo delikatnie nie uszkodzając jej nie daj boże... popatrzec również na wylot karty SIM w telefonie czy tam nie ma jakiś obcych ciał ewentualnie druga metoda to pójście do salonu firmowego gdzie maja tester do kart SIM tam mozna sprawdzić czy na karcie nie ma jakis błedów bo czasami sie to zdarza.Taki tester powinien być w jedynie salonach firmowych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
UNKNOW APPLICATION
@Luki9 - ale ja już odpowiadałem, że próbowałem z inną kartą - działającą sprawnie w innym telefonie - dzieje się to samo. Natomiast obydwie kary w tym drugim telefonie prawidłowo reagują na hasło *124*#
- « Poprzedni
- Następny »