- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
UNKNOW APPLICATION po wprowadzeniu kodu *124*#
@musbron1945 podejrzewam, że pewnie będziesz usiał zgłoszenie zrobić na infolinii lub czacie w tej sprawie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
UNKNOW APPLICATION
@musbron1945 wybacz przepraszam nie doczytałem napisz jaki to model telefonu to skonsultuje to z działem technicznym bo jestem teraz w pracy mam dostep do niego 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
UNKNOW APPLICATION
Na czacie próbowałem - wirtualny rozmówca nie poradził temu - odesłał mnie do konsultanta, ale to dopiero jutro ..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
UNKNOW APPLICATION
To jest MAXCOM MK 281 - przez rok czau czasu sprawował się normalnie, "odbiło" mu dwa dni temu ..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
UNKNOW APPLICATION
@musbron1945 jutro jak najbardziej infolinia pracuje w pełnym składzie. Swoją sprawę załatwiłem dziś na infolinii.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
UNKNOW APPLICATION
Ta sytuacja jest jedynie .. wkurzająca, bo przecież stan konta mogę sobie sprawdzić na Mój Orange, no ale winno działać i tu i tam!!! ot, co .. 😡
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
UNKNOW APPLICATION
@musbron1945 zadzwoń do Biura Obsługi Klienta *100 lub 510 100 100 (połączenie bezpłatne dla klientów Orange) Dział techniczny odsyła do problemu z kartą.Wiec jutro na spokojnie załatw sprawe.Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
UNKNOW APPLICATION
@Luki9 - zadzwoniłem pod 100* i .. okrutnie się zdenerwowałem, co przy moich 78 latach jest raczej niewskazane. Wirtualny doradca uparł się, że chce sam rozwiązać mój problem .. ze trzy razy mu tłumaczyłem co jest grane, w końcu zażądałem połączenia z konsultantem, a on od nowa, że chce sam rozwiązać problem. To trwało kilka minut, w końcu rozłączyłem się z ową, sztuczną inteligencją ... niech ją trafi zwarcie!!! 😠
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
UNKNOW APPLICATION
@musbron1945 ja bym przywrócił telefon do ustawień fabrycznych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
UNKNOW APPLICATION
@spiro - właśnie to zrobiłem - wykonałem reset, nic nie pomogło. Chcę tutaj zaznaczyć, że nadal mogę zarówno dzwonić jak i odbierać tym telefonem bez żadnego problemu.