Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Sprzedawca wprowadził w błąd przy zakupie urządzenia

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 12
  • 0

Sprzedawca wprowadził w błąd przy zakupie urządzenia

Cześć,

 

Proszę o pomoc w sprawie. 

 

Poprosiłem sprzedwace  w salonie stacjonarnym po tablet który będzie wyposażony w moduł LTE, miało byc to na prezent. Po odpakowaniu w domu okazało się że tablet nie ma takiej możliwości. Pani z salonu przyznała się do błędu, złożyła reklamacje w której opisała sprawę że system Orange nie wyświetla takiej informacji(czy dany tablet ma czy nie ma wejścia na kartę SIM), że wprowadziła przez to klienta w błąd ponieważ zasugerowała się stroną mgsm.pl na której jest błędna informacja. Reklamacja i odwołanie zostało dwukrotnie odrzucone z powodu zakupu w salonie i nie ma prawa do zwrotu. Wasz pracownik wprowadził mnie w błąd, przyznał się a mimo wszytsko spawa została odrzucona.  

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32780
  • 38795
  • 1388

Sprzedawca wprowadził w błąd przy zakupie urządzenia

Porozmawiaj jeszcze raz z pracownikiem salonu. Nie powinien on składać reklamacji standardową ścieżką - ta nie ma prawa być uwzględniona.

Sprzedawca powinien skontaktować się z infolinią Dealer Support i tam uzyskać informacje jak wykonać tzw. procedurę błędów sprzedażowych.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

12 ODPOW. 12

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32780
  • 38795
  • 1388

Sprzedawca wprowadził w błąd przy zakupie urządzenia

Porozmawiaj jeszcze raz z pracownikiem salonu. Nie powinien on składać reklamacji standardową ścieżką - ta nie ma prawa być uwzględniona.

Sprzedawca powinien skontaktować się z infolinią Dealer Support i tam uzyskać informacje jak wykonać tzw. procedurę błędów sprzedażowych.

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6374
  • 26055
  • 216

Sprzedawca wprowadził w błąd przy zakupie urządzenia

@Matematykaj 

Jakiej pomocy oczekujesz od innych klientów Orange? Może ktoś coś doradzi, ale nikt nic nie załatwi bo przecież nie ma jak.

Tak z ciekawości: co to za tablet?


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 12
  • 0

Sprzedawca wprowadził w błąd przy zakupie urządzenia

Można powiedzieć że tonący brzytwy się chwyta i szukam już pomocy wszędzie. Tablet to Huawei matepad SE.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32780
  • 38795
  • 1388

Sprzedawca wprowadził w błąd przy zakupie urządzenia

Najlepiej salon, ew kierownik salonu. W social mediach można poszukać regionalny dyrektorów sprzedaży.

Tym bardziej, że rozumiem, że pracownik sam przyznaje się do błędu.

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6374
  • 26055
  • 216

Sprzedawca wprowadził w błąd przy zakupie urządzenia


@Matematykajnapisał(-a)

Można powiedzieć że tonący brzytwy się chwyta i szukam już pomocy wszędzie. Tablet to Huawei matepad SE.


Zgodnie z informacją na stronie producenta:

https://consumer.huawei.com/pl/tablets/matepad-se/specs/

ten tablet ma możliwość korzystania z LTE, a przynajmniej istnieje taka jego wersja. Nie upewniłeś się przy zakupie co dostałeś? No to faktycznie wtopa. Na Twoim miejscu próbowałbym do skutku. Jeśli sprzedawca nie chce wymienić na model zgodny z obiecaną funkcjonalnością, to można dochodzić praw przed UOKiK albo szukać pomocy u lokalnego rzecznika konsumenta.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32780
  • 38795
  • 1388

Sprzedawca wprowadził w błąd przy zakupie urządzenia

Ten tablet jest w dwóch wersjach.

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 12
  • 0

Sprzedawca wprowadził w błąd przy zakupie urządzenia


@j131napisał(-a)

@Matematykajnapisał(-a)

Można powiedzieć że tonący brzytwy się chwyta i szukam już pomocy wszędzie. Tablet to Huawei matepad SE.


Zgodnie z informacją na stronie producenta:

https://consumer.huawei.com/pl/tablets/matepad-se/specs/

ten tablet ma możliwość korzystania z LTE, a przynajmniej istnieje taka jego wersja. Nie upewniłeś się przy zakupie co dostałeś? No to faktycznie wtopa. Na Twoim miejscu próbowałbym do skutku. Jeśli sprzedawca nie chce wymienić na model zgodny z obiecaną funkcjonalnością, to można dochodzić praw przed UOKiK albo szukać pomocy u lokalnego rzecznika konsumenta.


Upewniać się upewniałem (słownie). 

Urządzenie miało być na prezent więc nie otwierałem pudełka. A na naklejce nie widnieje informacja że jest to tylko wifi

 

IMG_20230619_193104.jpg

 

Czy dzięki temu że są dwie wersje to jest szansa na szybsze rozwiązanie problemu?

 

_________

* Scalenie wpisów - Bartłomiej


Poziom 32, Pasjonat Galaktyczny
  • 2229
  • 10678
  • 90

Sprzedawca wprowadził w błąd przy zakupie urządzenia

@Matematykaj Na naklejce jest model urządzenia: AGS5-W09, czyli wersja bez LTE. Potrzebowałbyś wersji AGS5-L09.


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2315
  • 8788
  • 33

Sprzedawca wprowadził w błąd przy zakupie urządzenia

ja, kupując sobie tablet, całkiem świadomie nie wybrałem wersji LTE. Stwierdziłem, że przeważnie będę go używał w zasięgu WiFi, a gdyby się zdarzyło inaczej, to zawsze mam ze sobą komórkę, z której mogę tabletu udostępnić hotspota. Oczywiście, model użycia sprzętu i potrzeby osoby obdarowanej mogą być odmienne, ale sugeruję rozważenie, czy mój sposób jednak nie wystarczy.