- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć,
Proszę o pomoc w sprawie.
Poprosiłem sprzedwace w salonie stacjonarnym po tablet który będzie wyposażony w moduł LTE, miało byc to na prezent. Po odpakowaniu w domu okazało się że tablet nie ma takiej możliwości. Pani z salonu przyznała się do błędu, złożyła reklamacje w której opisała sprawę że system Orange nie wyświetla takiej informacji(czy dany tablet ma czy nie ma wejścia na kartę SIM), że wprowadziła przez to klienta w błąd ponieważ zasugerowała się stroną mgsm.pl na której jest błędna informacja. Reklamacja i odwołanie zostało dwukrotnie odrzucone z powodu zakupu w salonie i nie ma prawa do zwrotu. Wasz pracownik wprowadził mnie w błąd, przyznał się a mimo wszytsko spawa została odrzucona.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprzedawca powinien skontaktować się z infolinią Dealer Support i tam uzyskać informacje jak wykonać tzw. procedurę błędów sprzedażowych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprzedawca powinien skontaktować się z infolinią Dealer Support i tam uzyskać informacje jak wykonać tzw. procedurę błędów sprzedażowych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprzedawca wprowadził w błąd przy zakupie urządzenia
Jakiej pomocy oczekujesz od innych klientów Orange? Może ktoś coś doradzi, ale nikt nic nie załatwi bo przecież nie ma jak.
Tak z ciekawości: co to za tablet?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprzedawca wprowadził w błąd przy zakupie urządzenia
Można powiedzieć że tonący brzytwy się chwyta i szukam już pomocy wszędzie. Tablet to Huawei matepad SE.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprzedawca wprowadził w błąd przy zakupie urządzenia
Tym bardziej, że rozumiem, że pracownik sam przyznaje się do błędu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprzedawca wprowadził w błąd przy zakupie urządzenia
@Matematykajnapisał(-a)Można powiedzieć że tonący brzytwy się chwyta i szukam już pomocy wszędzie. Tablet to Huawei matepad SE.
Zgodnie z informacją na stronie producenta:
https://consumer.huawei.com/pl/tablets/matepad-se/specs/
ten tablet ma możliwość korzystania z LTE, a przynajmniej istnieje taka jego wersja. Nie upewniłeś się przy zakupie co dostałeś? No to faktycznie wtopa. Na Twoim miejscu próbowałbym do skutku. Jeśli sprzedawca nie chce wymienić na model zgodny z obiecaną funkcjonalnością, to można dochodzić praw przed UOKiK albo szukać pomocy u lokalnego rzecznika konsumenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprzedawca wprowadził w błąd przy zakupie urządzenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprzedawca wprowadził w błąd przy zakupie urządzenia
@j131napisał(-a)
@Matematykajnapisał(-a)
Można powiedzieć że tonący brzytwy się chwyta i szukam już pomocy wszędzie. Tablet to Huawei matepad SE.
Zgodnie z informacją na stronie producenta:
https://consumer.huawei.com/pl/tablets/matepad-se/specs/
ten tablet ma możliwość korzystania z LTE, a przynajmniej istnieje taka jego wersja. Nie upewniłeś się przy zakupie co dostałeś? No to faktycznie wtopa. Na Twoim miejscu próbowałbym do skutku. Jeśli sprzedawca nie chce wymienić na model zgodny z obiecaną funkcjonalnością, to można dochodzić praw przed UOKiK albo szukać pomocy u lokalnego rzecznika konsumenta.
Upewniać się upewniałem (słownie).
Urządzenie miało być na prezent więc nie otwierałem pudełka. A na naklejce nie widnieje informacja że jest to tylko wifi
Czy dzięki temu że są dwie wersje to jest szansa na szybsze rozwiązanie problemu?
_________
* Scalenie wpisów - Bartłomiej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprzedawca wprowadził w błąd przy zakupie urządzenia
@Matematykaj Na naklejce jest model urządzenia: AGS5-W09, czyli wersja bez LTE. Potrzebowałbyś wersji AGS5-L09.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprzedawca wprowadził w błąd przy zakupie urządzenia
ja, kupując sobie tablet, całkiem świadomie nie wybrałem wersji LTE. Stwierdziłem, że przeważnie będę go używał w zasięgu WiFi, a gdyby się zdarzyło inaczej, to zawsze mam ze sobą komórkę, z której mogę tabletu udostępnić hotspota. Oczywiście, model użycia sprzętu i potrzeby osoby obdarowanej mogą być odmienne, ale sugeruję rozważenie, czy mój sposób jednak nie wystarczy.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »