- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung S7 i S7 Edge - prośba o HD Voice w 2G
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung S7 i S7 Edge - prośba o HD Voice w 2G
Wydaje mi się, że nie ma sensu, zbyt wiele ich jest już na rynku i też pojawia się, a zdecydowana większość użytkowników telefonów nie wie o istnieniu tej technologii i nie szuka informacji na ten temat. Niemniej dzięki za sugestię, vdsl2, przy okazji aktualizacji tego artykułu pewnie usuniemy zakładkę "lista telefonów".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung S7 i S7 Edge - prośba o HD Voice w 2G
Podpisuję się obiema rękami pod tym, co napisał @muddy
Jesteście jedyną siecią w Polsce, która akurat w sofcie Galaxy S7 wyłączyła kodek WB-AMR w 2G. Po tym co tu czytam nie ma innego wytłumaczenia jak to, że chcecie zrobić na złość swoim klientom, celowo pogarszając im jakość rozmów w GSM albo jest to zwyczajne Wasze niedopatrzenie/niestaranność/brak dobrej woli i chęci przy przygotowaniu brandowanego softu OPV.
Co do tekstu, że rozmowy w 2G dotyczą niewielkiej grupy osób - mogę się tylko zaśmiać. Ktoś, kto tak twierdzi jest albo ignorantem albo żyje w innym kraju i nie korzysta z sieci Networks! i Orange. Sugeruję wyjechać gdzieś dalej, niż rogatki Warszawy. Wasza sieć jest bardzo wielu miejscach tak skonfigurowana, że po nawiązaniu rozmowy w UMTS następuje handover do GSMu. Zapraszam na przykład do Krakowa. Przynajmniej kilkadziesiąt % moich rozmów w Waszej sieci kończy się zrzuceniem telefonu do GSMu. No chyba, że stoję pod antenami stacji bazowej - wówczas owszem, rozmowa cała trwa w 3G.
I owszem - włączenie kodeka WB-AMR w GSM w sofcie dla Samsunga S7 to jest przysłowiowe "kilka linijek roboty". Kodek jest wkompilowany w oprogramowanie, trzeba tylko go włączyć.
A przede wszystkim mieć chęć go włączyć.
Wszystkie inne sieci mają go domyślnie włączonego. Niebrandowane XEO ma go domyślnie włączonego.
Wam się nie chce. Miło słyszeć takie podejście swojego operatora...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung S7 i S7 Edge - prośba o HD Voice w 2G
@Artur , przepraszam że wracam do tego tematu, ale właśnie odkryłem, że w Samsungu S6 oraz S6 Edge z oprogramowaniem Orange w najnowszej wersji AMR-WB w 2G jest WŁĄCZONE. Działa także w S8/S8+.
Ktoś po prostu za przeproszeniem schrzanił sprawę z S7/S7 Edge, a teraz ta sama albo inna osoba dorabia ideologię o schyłkowości technologii 2G...
By to włączyć, potrzebne są dosłownie DWIE linijki w pliku konfiguracyjnym /system/csc/others.xml:
<CscFeature_RIL_ConfigWbamr>2G</CscFeature_RIL_ConfigWbamr> <CscFeature_RIL_WbamrDefaultOn>TRUE</CscFeature_RIL_WbamrDefaultOn>
Nie wiem kto fizycznie przygotowuje te XMLe, nie wiem jak działa Wasz wewnętrzny proces przygotowywania softu do telefonów Samsung, ale porażająca jest ta niekonsekwencja.
Nie lubię tego 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung S7 i S7 Edge - prośba o HD Voice w 2G
I stało się dokładnie to co przewidywałem: z dzisiejszą wczorajszą aktualizacją S7/S7 Edge dla OPV (oprogramowanie Orange) zostało zablokowane menu serwisowe w którym można włączyć HD Voice w 2G. Zawsze po aktualizacji AMR-WB w 2G jest wyłączany, więc użytkownicy S7/S7 Edge zostali pozbawieni HD Voice w sieci 2G, jeśli posiadają oprogramowanie Orange. Trzeba albo zmienić oprogramowanie na XEO, albo zmienić telefon na S6 lub S8 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung S7 i S7 Edge - prośba o HD Voice w 2G
Nie liczyłbym na jakąkolwiek zmianę tej sytuacji. Brak HD Voice w 2G S7ki jest ewidentnie wynikiem niedopatrzenia i bałaganu w tworzeniu oprogramowania brandowanego przez operatora (bo skoro S6 i S8 z brandem orange mają to aktywne, to czemu akurat S7 nie ma). A tłumaczenia jakie nam tu zaprezentowano obliczone są na zbycie namolnego klienta i pokazują, że operatorowi kompletnie nie zależy na poprawieniu konfiguracji software. Dodam - trywialnym poprawieniu.
Kolejny dowód na to, że nie warto kupować telefonu u operatora Orange, z brandowanym oprogramowaniem Orange skoro klienci, którzy kupili u nich flagowca za 3 tyś zł tak są traktowani.
Lepiej kupować telefon niebrandowany w zwykłym sklepie. Będzie działać lepiej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wg moich informacji stała się rzecz niebywała i Galaxy S7 Edge z brandem OPV w ostatniej aktualizacji otrzymał HD Voice w 2G!
Czyli operator w końcu przeprowadził rzekome testy kompatybilności usługi ze swoją siecią
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung S7 i S7 Edge - prośba o HD Voice w 2G
@Artur, jeśli pomogłeś w tej sprawie to wielkie DZIĘKI od użytkowników S7/S7 Edge. Warto było drążyć temat 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung S7 i S7 Edge - prośba o HD Voice w 2G
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »