Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z telefonem


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 4
  • 0

Problem z telefonem

Witam jestem posiadaczem samsung galaxy s9+ od jakiś 10 dni mam problemy z połączeniem się z domową siecią wi-fi (próbowałem już połączyć się z innymi i resetowałem router, inne urządzenia normalnie łączą się z domową siecią). Gdy kliknąłem "zapomnij sieć" i wpisywałem hasło od nowa wyskakuje powiadomienie "Błąd połączenia z siecią". Podobnie z BT próbowałem połączyć się z głośnikiem (również z nie jednym) łączenie, łączenie i nic. Działają dane komórkowe lecz ostanim razem gdy próbowałem udostępnić internet
ta funkcja po chwili sama się wyłączała. Powrót do ustawień fabrycznych nie pomógł.
Proszę o pomoc i przepraszam za ewentualne błędy. Pozdrawiam.

8 ODPOW. 8

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 4
  • 0

Problem z telefonem


Screenshot_20190727-005421_Settings.jpg

Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 2437
  • 6237
  • 23
Anonim

Nie dotyczy

Problem z telefonem

@Axtry  masz ewidentnie problem z telefonem, pozostaje Twardy Reset Tu masz jak to zrobić, jak nie pomoże ta operacja to pozostaje wtedy tylko Serwis Gwarancyjny czy inny.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 4
  • 0

Problem z telefonem

@Anonim Niestety twardy reset również nie pomógł ;/


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6574
  • 16459
  • 88

Problem z telefonem

@Axtry To tak jak @Anonim  kolega powiedział to pozostaje wtedy tylko Serwis Gwarancyjny czy inny.:) 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32764
  • 38697
  • 1388

Problem z telefonem

Jaki masz rodzaj szyfrowania na routerze?

Zespół Nasz Orange
  • 3073
  • 12094
  • 66

Problem z telefonem

Ten głośnik ma swoją oddzielną sieć Wi-Fi?

Anonim

Nie dotyczy

Problem z telefonem


@Axtrynapisał(-a)

@Anonim Niestety twardy reset również nie pomógł ;/


To wychodzi że bug w oprogramowaniu, sprawny telefon nie robi takich cudów jak u ciebie.