- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z telefonem
Witam jestem posiadaczem samsung galaxy s9+ od jakiś 10 dni mam problemy z połączeniem się z domową siecią wi-fi (próbowałem już połączyć się z innymi i resetowałem router, inne urządzenia normalnie łączą się z domową siecią). Gdy kliknąłem "zapomnij sieć" i wpisywałem hasło od nowa wyskakuje powiadomienie "Błąd połączenia z siecią". Podobnie z BT próbowałem połączyć się z głośnikiem (również z nie jednym) łączenie, łączenie i nic. Działają dane komórkowe lecz ostanim razem gdy próbowałem udostępnić internet
ta funkcja po chwili sama się wyłączała. Powrót do ustawień fabrycznych nie pomógł.
Proszę o pomoc i przepraszam za ewentualne błędy. Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z telefonem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z telefonem
@Axtry masz ewidentnie problem z telefonem, pozostaje Twardy Reset Tu masz jak to zrobić, jak nie pomoże ta operacja to pozostaje wtedy tylko Serwis Gwarancyjny czy inny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z telefonem
@Anonim Niestety twardy reset również nie pomógł ;/
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z telefonem
@Axtry To tak jak @Anonim kolega powiedział to pozostaje wtedy tylko Serwis Gwarancyjny czy inny.:)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z telefonem
Ten głośnik ma swoją oddzielną sieć Wi-Fi?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z telefonem
@Axtrynapisał(-a)@Anonim Niestety twardy reset również nie pomógł ;/
To wychodzi że bug w oprogramowaniu, sprawny telefon nie robi takich cudów jak u ciebie.