Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z połączeniem za granicą

ROZWIĄZANE

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

Problem z połączeniem za granicą

Poproś o przekazanie sprawy do "wsparcia technicznego" na drugą linię.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 13
  • 2
  • 0

Problem z połączeniem za granicą

Już mail wysłany.


Zespół Nasz Orange
  • 2984
  • 12560
  • 151

Problem z połączeniem za granicą


@JM_ napisał:

Temat jeszcze raz zgłoszony do Orange. Dziś nam rano znów przysłali maila, że u nich jest wszystko ok i mam sprawdzić SIMa w innych telefonach i zresetować telefon do ustawień fabrycznych. Zalecają też ręczne wybranie operatora w telefonie. Mam wrażenie, że nikt nawet nie czytał poprzedniego maila, w którym było napisane, że SIM był w trzech różnych telefonach. Prosciej jest wkleić jakiś standardowy tekst w odpowiedzi na maila i pozbyć się klienta niż mu pomóc.

 

@Piotrekk85 napisał:

Poproś o przekazanie sprawy do "wsparcia technicznego" na drugą linię.


... lub po prostu Emotikon: Mrugający utwórz zgłoszenie na portalu Mój Orange (otrzymasz jego nr):

okienko czatu na MOJ ORANGE.PNG

 

 

Trafi wtedy bezpośrednio do odpowiedniego działu technicznego. (Jeżeli wysłałeś maila nie będącego kontynuacją wcześniejszej korespondencji, to mogłeś trafić na taką "ścianę" nie wnoszącą niczego nowego i nie nawiązującą do wcześniejszych opisów).


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 13
  • 2
  • 0

Problem z połączeniem za granicą

Mój mail był właśnie odpowiedzią, kontynuacją poprzednich. Zobaczymy. Jak znów dostanę odpowiedź, że w zasadzie mam włożyć SIMa do innego telefonu i zresetować do ustawień fabrycznych, to będę sprawę zgłaszał w inny sposób, w jaki podałeś.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

Problem z połączeniem za granicą

@Wiktor: nie do końca, na prepaidzie nie ma możliwości bezpośrednio przesłania zgłoszenia technicznego. Przynajmniej ja nie mam takich zakładek.

Zespół Nasz Orange
  • 2984
  • 12560
  • 151

Problem z połączeniem za granicą


@Piotrekk85 napisał:
na prepaidzie nie ma możliwości bezpośrednio przesłania zgłoszenia technicznego. Przynajmniej ja nie mam takich zakładek.

Słuszna uwaga! Nie byłem tego świadom Emotikon: Smutny. Dla oferty abonamentowej też jest w sumie podobnie (chyba że coś przeoczyłem). Hm. Chyba w tej sytuacji najbardziej adekwatną kategorią byłaby: Informacje / Pytanie dotyczące działania usług lub Zarządzanie usługami / Włączenie/wyłączenie roamingu i połączeń międzynarodowych (z naciskiem na tą pierwszą!).


Zespół Nasz Orange
  • 2984
  • 12560
  • 151

Problem z połączeniem za granicą


Wiktor napisał:

Sytuacja dot. umów z operatorami międzynarodowymi jest - delikatnie mówiąc - "dynamiczna". Praktycznie co nóż są jakieś zmiany.

Właśnie otrzymałem informację od kolegów z usług mobilnych, że w Irlandii się trochę podziało Emotikon: Smutny
Obecnie jedynym operatorem obsługującym połączenia dla ofert prepaid jest:

  • VODAFONE

No i niestety ten operator obsługuje jedynie połączenia wychodzące zestawione za pomocą mechanizmu CallBack (*123*0048NUMER_TELEFONU_DOCELOWEGO#).

Na dzisiaj rozwiązaniem, przynajmniej w jakimś stopniu ułatwiającym życie, byłoby zapisanie numerów (z którymi najczęściej wykonujemy połączenia) w książce adresowej w wyżej wymienionym formacie.

W przyszłości jednak ta sytuacja może się zmienić. I tu wracamy do słowa klucza: dynamiczna.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

Problem z połączeniem za granicą

Super, dzięki za odpowiedź @Wiktor.

@radkowski92 , @JM_ - dla Was niestety trzeba uzbroić się w cierpliwość i skorzystać z podpowiedzi wyżej.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 13
  • 2
  • 0

Problem z połączeniem za granicą


Wiktor napisał(-a):

Wiktor napisał:

Sytuacja dot. umów z operatorami międzynarodowymi jest - delikatnie mówiąc - "dynamiczna". Praktycznie co nóż są jakieś zmiany.

Właśnie otrzymałem informację od kolegów z usług mobilnych, że w Irlandii się trochę podziało Emotikon: Smutny
Obecnie jedynym operatorem obsługującym połączenia dla ofert prepaid jest:

  • VODAFONE

No i niestety ten operator obsługuje jedynie połączenia wychodzące zestawione za pomocą mechanizmu CallBack (*123*0048NUMER_TELEFONU_DOCELOWEGO#).

Na dzisiaj rozwiązaniem, przynajmniej w jakimś stopniu ułatwiającym życie, byłoby zapisanie numerów (z którymi najczęściej wykonujemy połączenia) w książce adresowej w wyżej wymienionym formacie.

W przyszłości jednak ta sytuacja może się zmienić. I tu wracamy do słowa klucza: dynamiczna.


@Wiktor , i to jest konkretna odpowiedź! Dziękuję Ci bardzo! Przynajmniej teraz wiem, na czym stoję i dlaczego się tak dzieje. Będę śledził temat i czekał na "lepsze czasy", może się poprawi.

Zastanawia mnie ten operator Liffey Telecomn - nie słyszałem o takim, nawet telefon go nie wykrywa.


Zespół Nasz Orange
  • 2984
  • 12560
  • 151

Problem z połączeniem za granicą

@JM_
Spoko Szczęśliwy robot
Rozważ czy któryś z wpisów nie zasłużył na szlachetne miano: 'Zaakceptuj jako rozwiązanie' Emotikon: Język