- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem za granicą
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem za granicą
Już mail wysłany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem za granicą
@JM_ napisał:
Temat jeszcze raz zgłoszony do Orange. Dziś nam rano znów przysłali maila, że u nich jest wszystko ok i mam sprawdzić SIMa w innych telefonach i zresetować telefon do ustawień fabrycznych. Zalecają też ręczne wybranie operatora w telefonie. Mam wrażenie, że nikt nawet nie czytał poprzedniego maila, w którym było napisane, że SIM był w trzech różnych telefonach. Prosciej jest wkleić jakiś standardowy tekst w odpowiedzi na maila i pozbyć się klienta niż mu pomóc.
@Piotrekk85 napisał:
Poproś o przekazanie sprawy do "wsparcia technicznego" na drugą linię.
... lub po prostu utwórz zgłoszenie na portalu Mój Orange (otrzymasz jego nr):
Trafi wtedy bezpośrednio do odpowiedniego działu technicznego. (Jeżeli wysłałeś maila nie będącego kontynuacją wcześniejszej korespondencji, to mogłeś trafić na taką "ścianę" nie wnoszącą niczego nowego i nie nawiązującą do wcześniejszych opisów).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem za granicą
Mój mail był właśnie odpowiedzią, kontynuacją poprzednich. Zobaczymy. Jak znów dostanę odpowiedź, że w zasadzie mam włożyć SIMa do innego telefonu i zresetować do ustawień fabrycznych, to będę sprawę zgłaszał w inny sposób, w jaki podałeś.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem za granicą
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem za granicą
@Piotrekk85 napisał:
na prepaidzie nie ma możliwości bezpośrednio przesłania zgłoszenia technicznego. Przynajmniej ja nie mam takich zakładek.
Słuszna uwaga! Nie byłem tego świadom . Dla oferty abonamentowej też jest w sumie podobnie (chyba że coś przeoczyłem). Hm. Chyba w tej sytuacji najbardziej adekwatną kategorią byłaby: Informacje / Pytanie dotyczące działania usług lub Zarządzanie usługami / Włączenie/wyłączenie roamingu i połączeń międzynarodowych (z naciskiem na tą pierwszą!).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wiktor napisał:
Sytuacja dot. umów z operatorami międzynarodowymi jest - delikatnie mówiąc - "dynamiczna". Praktycznie co nóż są jakieś zmiany.
Właśnie otrzymałem informację od kolegów z usług mobilnych, że w Irlandii się trochę podziało
Obecnie jedynym operatorem obsługującym połączenia dla ofert prepaid jest:
- VODAFONE
No i niestety ten operator obsługuje jedynie połączenia wychodzące zestawione za pomocą mechanizmu CallBack (*123*0048NUMER_TELEFONU_DOCELOWEGO#).
Na dzisiaj rozwiązaniem, przynajmniej w jakimś stopniu ułatwiającym życie, byłoby zapisanie numerów (z którymi najczęściej wykonujemy połączenia) w książce adresowej w wyżej wymienionym formacie.
W przyszłości jednak ta sytuacja może się zmienić. I tu wracamy do słowa klucza: dynamiczna.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem za granicą
@radkowski92 , @JM_ - dla Was niestety trzeba uzbroić się w cierpliwość i skorzystać z podpowiedzi wyżej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem za granicą
Wiktor napisał(-a):
Wiktor napisał:
Sytuacja dot. umów z operatorami międzynarodowymi jest - delikatnie mówiąc - "dynamiczna". Praktycznie co nóż są jakieś zmiany.Właśnie otrzymałem informację od kolegów z usług mobilnych, że w Irlandii się trochę podziało
Obecnie jedynym operatorem obsługującym połączenia dla ofert prepaid jest:
- VODAFONE
No i niestety ten operator obsługuje jedynie połączenia wychodzące zestawione za pomocą mechanizmu CallBack (*123*0048NUMER_TELEFONU_DOCELOWEGO#).
Na dzisiaj rozwiązaniem, przynajmniej w jakimś stopniu ułatwiającym życie, byłoby zapisanie numerów (z którymi najczęściej wykonujemy połączenia) w książce adresowej w wyżej wymienionym formacie.
W przyszłości jednak ta sytuacja może się zmienić. I tu wracamy do słowa klucza: dynamiczna.
@Wiktor , i to jest konkretna odpowiedź! Dziękuję Ci bardzo! Przynajmniej teraz wiem, na czym stoję i dlaczego się tak dzieje. Będę śledził temat i czekał na "lepsze czasy", może się poprawi.
Zastanawia mnie ten operator Liffey Telecomn - nie słyszałem o takim, nawet telefon go nie wykrywa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem za granicą
@JM_
Spoko
Rozważ czy któryś z wpisów nie zasłużył na szlachetne miano: 'Zaakceptuj jako rozwiązanie'