Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Pomocy. MMS-y działają tylko przez Wi-Fi, poza już nie.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 16
  • 0

Pomocy. MMS-y działają tylko przez Wi-Fi, poza już nie.

MMS y mogę wysyłać tylko przez WIFI. Poza zasięgiem WI-FI MMSy nie są wysyłane. 

 

 

 

______________

*Doprecyzowana nazwa tematu - moderator Wojciech.

16 ODPOW. 16

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19630
  • 56850
  • 774

Pomocy

@SuperFlippo sprawdź, czy masz włączoną transmisję danych komórkowych. Bez transmisji danych komórkowych MMS-y nie będą wysyłane. Jeżeli dalej jest problem z wysyłanie MMS-ów, to może być konieczność skonfigurowania telefonu do wysyłania MMS-ów.

Link do ręcznego konfigurowania MMS- ów:

https://www.orange.pl/omnibook/konfiguracja-internetu-mms-sms-w-telefonie


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5491
  • 18334
  • 186

Pomocy

@SuperFlippo sprawdź ustawienia w telefonie. Nie piszesz jaka marka, model, więc trudno konkretnie podpowiedzieć gdzie. Chodzi o punkty dostępu lub coś podobnego.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 16
  • 0

Pomocy

Wszystko jest włączone. Sieci komórkowe, sms i mms wyzerowane. Nadal nic. 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 16
  • 0

Pomocy

SAMSUNG GALAXY S20 FE


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19630
  • 56850
  • 774

Pomocy

@SuperFlippo sprawdź w takim razie jakie masz parametry do konfiguracji MMS-ów w telefonie - link z danymi do konfiguracji:

https://www.orange.pl/omnibook/konfiguracja-internetu-mms-sms-w-telefonie

Możesz również spróbować utworzyć nowy, jeśli poprzednie konfiguracje nie będą dały się edytować. Tylko po konfiguracji trzeba wybrać, który ma być domyślny.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 16
  • 0

Pomocy

Właśnie jestem po tej prezentacji. Zrobiłem zgodnie z zaleceniami tej Pani. Nie działa 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19630
  • 56850
  • 774

Pomocy

@SuperFlippo po wprowadzeniu danych telefon został ponownie uruchomiony?


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29507
  • 271

Pomocy

@SuperFlippo  wykonaj reset, wprowadź ustawienia zgodnie z podpowiedziami, uruchom ponownie telefon,  mam ten model, u mnie wszystko ok lecz z ustawieniami sieciowymi nie pomogę (moja słuchawka działa w magencie).


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 2086
  • 6566
  • 70

Pomocy

@SuperFlippo Wrzuć proszę screeny z ustawieniem apn do internetu i do mmsow.

I z jakiej dokładnie oferty korzystasz?