- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomocy. MMS-y działają tylko przez Wi-Fi, poza już nie.
MMS y mogę wysyłać tylko przez WIFI. Poza zasięgiem WI-FI MMSy nie są wysyłane.
______________
*Doprecyzowana nazwa tematu - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomocy
@SuperFlippo sprawdź, czy masz włączoną transmisję danych komórkowych. Bez transmisji danych komórkowych MMS-y nie będą wysyłane. Jeżeli dalej jest problem z wysyłanie MMS-ów, to może być konieczność skonfigurowania telefonu do wysyłania MMS-ów.
Link do ręcznego konfigurowania MMS- ów:
https://www.orange.pl/omnibook/konfiguracja-internetu-mms-sms-w-telefonie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomocy
@SuperFlippo sprawdź ustawienia w telefonie. Nie piszesz jaka marka, model, więc trudno konkretnie podpowiedzieć gdzie. Chodzi o punkty dostępu lub coś podobnego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomocy
Wszystko jest włączone. Sieci komórkowe, sms i mms wyzerowane. Nadal nic.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomocy
@SuperFlippo sprawdź w takim razie jakie masz parametry do konfiguracji MMS-ów w telefonie - link z danymi do konfiguracji:
https://www.orange.pl/omnibook/konfiguracja-internetu-mms-sms-w-telefonie
Możesz również spróbować utworzyć nowy, jeśli poprzednie konfiguracje nie będą dały się edytować. Tylko po konfiguracji trzeba wybrać, który ma być domyślny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomocy
Właśnie jestem po tej prezentacji. Zrobiłem zgodnie z zaleceniami tej Pani. Nie działa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomocy
@SuperFlippo wykonaj reset, wprowadź ustawienia zgodnie z podpowiedziami, uruchom ponownie telefon, mam ten model, u mnie wszystko ok lecz z ustawieniami sieciowymi nie pomogę (moja słuchawka działa w magencie).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomocy
@SuperFlippo Wrzuć proszę screeny z ustawieniem apn do internetu i do mmsow.
I z jakiej dokładnie oferty korzystasz?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »