- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Olewanie stałych klientów
@RobertB1napisał(-a)@WabolMonster wiem. Roszczenia kieruję w stronę salonu ponieważ to w ich ręce powierzyłem sprzęt.
Jakąś odpowiedzialność za powierzone mienie powinni ponosić.
Salon przed wysyłką powinien stan sprzętu sprawdzić i dodać takowy opis + dodatkowo zdjęcia, wtedy uszkodzenia w transporcie spadają na Kuriera, oczywiście jeśli Serwis sprawdzi co tam Kurier przywiózł, bo mogli nie oglądać, telefon zdewastowany to zwalili na klienta, po fakcie to trzeba mieć jakieś dowody że sprzęt nie był zdewastowany przed wysyłką, jak dowodów brak to będzie trudno cokolwiek wywalczyć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Olewanie stałych klientów
Posiadam zgłoszenie reklamacyjne oraz korespondencje salonu z serwisem w której pracownik salonu potwierdza stan urządzenia w dniu przyjęcia na reklamacje. Oczy wiście potwierdza brak jakichkolwiek uszkodzeń mechanicznych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Olewanie stałych klientów
@RobertB1napisał(-a)Posiadam zgłoszenie reklamacyjne oraz korespondencje salonu z serwisem w której pracownik salonu potwierdza stan urządzenia w dniu przyjęcia na reklamacje. Oczy wiście potwierdza brak jakichkolwiek uszkodzeń mechanicznych.
Temat jakoś tu nie pasuje, ewidentna wina Serwisu, teraz z nim musisz podjąć walkę, bo znając życie do niczego się nie przyznają, gro spraw rozbija się o Serwis, Operator to tylko pośrednik, można było samemu wysłać do Serwisu, ale obstawiam 50/50 było by tak samo jak teraz masz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Olewanie stałych klientów
Gdyby nie rozmowa z UOKiK i Rzecznikiem też obwiniałbym serwis. Jednak obydwa podmioty z którymi rozmawiałem zaznaczają, że moje roszczenia mogę kierować w pierwszej kolejności do Orange. Ponieważ to oni odpowiadają za sprzęt który wysyłają dalej. Mają obowiązek zabezpieczyć sprzęt pod którym się podpisali podczas przyjęcia. To salon ma obowiązek wyjaśnić sprawę z kurierem i serwisem.
Jest zbyt wiele wątpliwości które przemawiają na korzyść konsumenta. W takich przypadkach sąd bierze pod uwagę dowody zgromadzone w toku postępowania (w tym przypadku korespondencja salonu z serwisem - w której posiadaniu jestem, oraz nagrana rozmowa z przedstawicielem UOKiK) i orzeka na korzyść klienta.
Tak interpretuje się przepisy dotyczące konsumentów.
To są słowa osoby z UOKiK która udzielała mi rady.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Olewanie stałych klientów
Nie wiem czy Cię to pocieszy ale nie jesteś jedyną ofiarą absolutnie niewiarygodnych praktyk jakich dopuszcza się firma ORANGE w stosunku do stałych klientów. W moim przypadku rzecz też dotyczy ich współpracy z firmą kurierską, po tygodniu od "wyekspediowania" przesyłki (nowy telefon+przedłużenie umowy) okazało się, że faktycznie przesyłka nie została nadana pomimo komunikatu na stronie: proszę oczekiwać na kuriera. Po upływie kolejnych kilku dni od zamówienia, w odpowiedzi na moją reklamację ORANGE przesłało mi wyjaśnienia, cyt.: Zgadzamy się z Pana argumentami. Oczywiście uznajemy reklamację. Przepraszamy za tę sytuację. Nie powinna mieć miejsca. Informujemy iż ponowiliśmy Pana zamówienie, prosimy oczekiwać na kontakt ze strony kuriera, zgłoszona sprawa będzie monitorowana do czasu zrealizowania zamówienia. I teraz najlepsze: dzień po otrzymaniu pisma uznającego reklamację firma anulowała zamówienie...
Oczywiście nie odpuszczę. Nie mam pewności czy UOKiK jest w moim przypadku organem właściwym dla zajęcia się tą sprawą, będę raczej - z ograniczoną nadzieją na powodzenie - starał się zainteresować tym jednostkę odpowiedzialną za kontrolę jakości realizowanych w firmie procedur obsługi klienta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Olewanie stałych klientów
Zasięgnąć rady w UOKiK'u możesz. Ciekawych rzeczy można się dowiedzieć. Chociażby jasnych odpowiedzi na pytania: Co Orange może a co musi zrobić w świetle prawa:)
Przepisy są równe dla wszystkich. I pamiętaj, że rozmowa z przedstawicielem UOKiK jest rejestrowana i może posłużyć jako silny argument w Twojej sprawie:)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Olewanie stałych klientów
Mógłbyś podać adres salonu lub sprawdzić na zgłoszeniu reklamacyjnym jaka firma jest na pieczątce?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Olewanie stałych klientów
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Olewanie stałych klientów
Jest nazwa. Nie wiem czy na forum można zamieszczać dane firmy.