- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam serdecznie
Mam problem dotyczacy serisu telefonu Sony Xperia, telefon zostal oddany do salonu Orange Galeria Łomianki dnia 07.09.2017. I problem w tym że od jakiegoś czasu staram sie o wyjasnienie co z moim telefonem a podobno , czas na rozpatrzenie reklamacji to 14 dni kalendarzowych. Zadzwoniłam w dniu wczorajszym czyli 13.10.2017 do biura oblugi, Pani z biura powiedziala ze w systemie nie ma mojego zgloszenia do serwisu i zaproponowala zeby skontaktowac sie ponownie z salonem do ktorego oddawalam telefon czyli w Galeri Łomianki. Po rozmowie z Pania z tego salonu zostalam poinformowana ze musze pokryc koszty "za przesylke" 50 zł i niby czemu ja mam to zrobic? Do tego Pani podala mi nr telefonu do Wrocławia gdzie rzekomo moj telefon sie znajduje. A we Wrocławiu Pan powiedzial mi ze telefon byl wysylany juz kurierem do Salonu w Łomiankach i nie zostal odebrany przez nich.
I teraz powstaje pare pytan
Co z moim telefon i kiedy sie moge go spodziewac?
Z jakiej racji ja mam placic za to ze salon w Łomiankach nie odebral telefonu?
I co to jest za podejscie do klienta korzystajacego od paru dobrych lat z uslug Orange ze jestem bez telefonu od ponad miesiaca gdzie nie zostal nawet zapewniony zaden telefon zastepczy i czuje sie lekko oszukiwana przez salon.
Pozdrawiam Katarzyna B.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@KatarzynaB możesz nas poinformować w jakim trybie składałaś reklamację, czy to był tryb gwarancji - wtedy roszczenie przysługuje do producenta, czy może w trybie rękojmi - wówczas roszczenie składa się do sprzedającego. Jeśli telefon kupiłaś od Orange, a salon w Łomiankach jest salonem "firmowym"... to znaczy reprezentuje sprzedającego. Z reguły salony "załatwiają" sprawę w ten sposób, że w postępowaniu gwarancyjnym "tylko pośredniczą" przy przekazywaniu telefonu do serwisu. Sama odmowa przyjęcia jest natomiast zaskakująca. Zwróciłbym się z tym problemem do rzecznika klientów Orange.
Update. Co do rozpatrzenia reklamacji, te 14 dni to jest okres na stwierdzenie czy reklamacja jest zasadna czy nie, co wcale nie oznacza, że reklamacja, w tym przypadku naprawa, musi zostać zrealizowana w tym terminie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@KatarzynaB możesz nas poinformować w jakim trybie składałaś reklamację, czy to był tryb gwarancji - wtedy roszczenie przysługuje do producenta, czy może w trybie rękojmi - wówczas roszczenie składa się do sprzedającego. Jeśli telefon kupiłaś od Orange, a salon w Łomiankach jest salonem "firmowym"... to znaczy reprezentuje sprzedającego. Z reguły salony "załatwiają" sprawę w ten sposób, że w postępowaniu gwarancyjnym "tylko pośredniczą" przy przekazywaniu telefonu do serwisu. Sama odmowa przyjęcia jest natomiast zaskakująca. Zwróciłbym się z tym problemem do rzecznika klientów Orange.
Update. Co do rozpatrzenia reklamacji, te 14 dni to jest okres na stwierdzenie czy reklamacja jest zasadna czy nie, co wcale nie oznacza, że reklamacja, w tym przypadku naprawa, musi zostać zrealizowana w tym terminie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naprawa Telefonu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naprawa Telefonu
Cześć @KatarzynaB
Czy zawarte powyżej odpowiedzi okazały się pomocne? Jeżeli tak, to zachęcam Cię do oznaczenia jednej najbardziej pomocnej jako rozwiązanie. Ułatwi to innym użytkownikom odnalezienie właśnie Twojego tematu i szybsze rozwiązanie problemu
Pozdrawiam,
Rafał