Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Xperia XA 1 Ultra, aplikacja Moj Orange

ROZWIĄZANE

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 9
  • 1

Xperia XA 1 Ultra, aplikacja Moj Orange

Witam
Aplikacja Mój Orange na smartfonie Xperia XA1 Ultra nie działa.
Zawiesza się po uruchomieniu menu bocznego.
Czy ktoś może coś z tym zrobić?
Telefon był już resetowany do ustawień fabrycznych, zmieniane były opcje wyświetlania ekranu niestety bezskutecznie.
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 9
  • 1

Xperia XA 1 Ultra, aplikacja Moj Orange

DZIĘKI!
Pomogło włączenie animacji w opcjach deweloperskich.
Teraz aplikacja działa, dosyć wolno tak jakby długo zajmowało jej ładowanie treści z sieci.
Problem rozwiązany. 😀

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

12 ODPOW. 12
Anonim

Nie dotyczy

Xperia XA 1 Ultra, aplikacja Moj Orange


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 9
  • 1

Xperia XA 1 Ultra, aplikacja Moj Orange

Wykonałem wszystkie te czynności.
Reset telefonu, czyszczenie pamięci, zmieniałem ustawienia wyświetlania i nic.
Aplikacja się uruchamia na moim numerze. Kiedy próbuję rozwinąć menu zawiesza się.
W załączniku screen.
Na każdym innym telefonie jaki mam działa bez problemu.
_20171015_193522.JPG
Anonim

Nie dotyczy

Xperia XA 1 Ultra, aplikacja Moj Orange

@Marcin77, a spróbuj sam zdiagnozować, czemu telefon nie działa poprawnie, skoro na innych telefonach aplikacja działa prawidłowo  http://samnaprawiam.orange.pl/

Numer IMEI znajdziesz wpisując na klawiaturze telefonu *#06#


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 9
  • 1

Xperia XA 1 Ultra, aplikacja Moj Orange

Nie ma mojego urządzenia na liście.

Anonim

Nie dotyczy

Xperia XA 1 Ultra, aplikacja Moj Orange


Marcin77 napisał(-a):

Nie ma mojego urządzenia na liście.


@Marcin77Jakiego masz androida ? Czy to nie przypadkiem 7?

Anonim

Nie dotyczy

Xperia XA 1 Ultra, aplikacja Moj Orange


Marcin77 napisał(-a):

Nie ma mojego urządzenia na liście.


@Marcin77, ja bym na Twoim miejscu odinstalował aplikację MO i zainstalował od nowa.

"[Trzecia wersja aplikacji Mój Orange jest dostępna dla urządzeń z systemem Android 4.1 lub nowszym, Windows Phone 8.1 lub nowszym oraz iOS 7 lub nowszym. Najnowsza wersja znacząco poprawia działanie aplikacji, więc jeśli jeszcze nie zaktualizowałeś Mój Orange - zachęcamy Cię do zrobienia tego już teraz]"-taki komunikat chyba coś znaczy, prawda? Emotikon: Szczęśliwy

http://www.orange.pl/kid,4004238929,id,4004255153,article.html#pobierzAplikcje


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 9
  • 1

Xperia XA 1 Ultra, aplikacja Moj Orange

Tak, mam 7.0
Anonim

Nie dotyczy

Xperia XA 1 Ultra, aplikacja Moj Orange


Zespół Nasz Orange
  • 1103
  • 7712
  • 79

Xperia XA 1 Ultra, aplikacja Moj Orange

Czy nowa wersja MO @Marcin77 pomogła rozwiązać Twój problem i czy któreś z powyższych odpowiedzi okazały się pomocne? Jeżeli tak, to zachęcam Cię do oznaczenia jednej najbardziej pomocnej jako rozwiązanie. Ułatwi to innym użytkownikom odnalezienie właśnie Twojego tematu i szybsze rozwiązanie problemu Emotikon: Szczęśliwy

Pozdrawiam,
Rafał