- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange na smartfonie Xperia XA1 Ultra nie działa.
Zawiesza się po uruchomieniu menu bocznego.
Czy ktoś może coś z tym zrobić?
Telefon był już resetowany do ustawień fabrycznych, zmieniane były opcje wyświetlania ekranu niestety bezskutecznie.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomogło włączenie animacji w opcjach deweloperskich.
Teraz aplikacja działa, dosyć wolno tak jakby długo zajmowało jej ładowanie treści z sieci.
Problem rozwiązany. 😀
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Xperia XA 1 Ultra, aplikacja Moj Orange
@Marcin77Podobny przypadek już był z innym telefonem https://nasz.orange.pl/t5/M%C3%B3j-Orange/Aplikacja-quot-Moj-Orange-quot-nie-dzia%C5%82a/m-p/47411
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Xperia XA 1 Ultra, aplikacja Moj Orange
Reset telefonu, czyszczenie pamięci, zmieniałem ustawienia wyświetlania i nic.
Aplikacja się uruchamia na moim numerze. Kiedy próbuję rozwinąć menu zawiesza się.
W załączniku screen.
Na każdym innym telefonie jaki mam działa bez problemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Xperia XA 1 Ultra, aplikacja Moj Orange
@Marcin77, a spróbuj sam zdiagnozować, czemu telefon nie działa poprawnie, skoro na innych telefonach aplikacja działa prawidłowo http://samnaprawiam.orange.pl/
Numer IMEI znajdziesz wpisując na klawiaturze telefonu *#06#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Xperia XA 1 Ultra, aplikacja Moj Orange
Nie ma mojego urządzenia na liście.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Xperia XA 1 Ultra, aplikacja Moj Orange
Marcin77 napisał(-a):Nie ma mojego urządzenia na liście.
@Marcin77Jakiego masz androida ? Czy to nie przypadkiem 7?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Xperia XA 1 Ultra, aplikacja Moj Orange
Marcin77 napisał(-a):Nie ma mojego urządzenia na liście.
@Marcin77, ja bym na Twoim miejscu odinstalował aplikację MO i zainstalował od nowa.
"[Trzecia wersja aplikacji Mój Orange jest dostępna dla urządzeń z systemem Android 4.1 lub nowszym, Windows Phone 8.1 lub nowszym oraz iOS 7 lub nowszym. Najnowsza wersja znacząco poprawia działanie aplikacji, więc jeśli jeszcze nie zaktualizowałeś Mój Orange - zachęcamy Cię do zrobienia tego już teraz]"-taki komunikat chyba coś znaczy, prawda?
http://www.orange.pl/kid,4004238929,id,4004255153,article.html#pobierzAplikcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Xperia XA 1 Ultra, aplikacja Moj Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Xperia XA 1 Ultra, aplikacja Moj Orange
@Marcin77Zobacz teraz bo jest nowa wersja 4.0.2 https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.orange.mojeorange&hl=pl
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Xperia XA 1 Ultra, aplikacja Moj Orange
Czy nowa wersja MO @Marcin77 pomogła rozwiązać Twój problem i czy któreś z powyższych odpowiedzi okazały się pomocne? Jeżeli tak, to zachęcam Cię do oznaczenia jednej najbardziej pomocnej jako rozwiązanie. Ułatwi to innym użytkownikom odnalezienie właśnie Twojego tematu i szybsze rozwiązanie problemu
Pozdrawiam,
Rafał
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »