- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam ładną, zadbaną motorolkę ale praktycznie od początku mam problem, żeby używać jej jako telefonu. W trakcie rozmów, moi rozmówcy mówią, że mnie nie rozumieją, opisują to jako "połyka słowa" lub "ścisza i zgłaśnia twój głos" lub "szarpie". Dotyczy to większości rozmówców. Rozmowy odbywają się w różnych miejscach. W ramach testu zmieniłem telefon na inny, (Xperia L, Galaxy Trend, Lumia 925 ) i wyżej opisany problem nie występuje. Mogę z tymi telefonami chodzić, obracać się, podskakiwać i nic nie rwie rozmowy. Włączanie i wyłaczanie transmisji danych, wyłączenie trybu 4G, przywrócenie ustawień fabrycznych nic nie daje. Telefon ma zainstalowane wszystkie aktualizacje. Spotkał sie ktoś z czymś takim, czy telefon do reklamacji?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja oczywiście nic nie dała. W polskiej wersji telefonu nie ma opcji wyłaczenia redukcji szumów. Problem można rozwiązać zatykając górny mikrofon kawałkiem np. gumki, plastiku lub zaklejając taśmą. Na razie jest ok.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Motorola Mot G3 "gubi" słowa w trakcie rozmowy
Pewnie bez reklamacji się nie obędzie. Wymienią soft, jak znam serwisy (na łatwizne) i jak to nie pomoże, to będą dalej sprawdzać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Motorola Mot G3 "gubi" słowa w trakcie rozmowy
6amseba napisał(-a):Mam ładną, zadbaną motorolkę ale praktycznie od początku mam problem, żeby używać jej jako telefonu. W trakcie rozmów, moi rozmówcy mówią, że mnie nie rozumieją, opisują to jako "połyka słowa" lub "ścisza i zgłaśnia twój głos" lub "szarpie". Dotyczy to większości rozmówców. Rozmowy odbywają się w różnych miejscach. W ramach testu zmieniłem telefon na inny, (Xperia L, Galaxy Trend, Lumia 925 ) i wyżej opisany problem nie występuje. Mogę z tymi telefonami chodzić, obracać się, podskakiwać i nic nie rwie rozmowy. Włączanie i wyłaczanie transmisji danych, wyłączenie trybu 4G, przywrócenie ustawień fabrycznych nic nie daje. Telefon ma zainstalowane wszystkie aktualizacje. Spotkał sie ktoś z czymś takim, czy telefon do reklamacji?
Miałem tak samo w Sony Z1C. Przyczyną okazała się być włączona redukcja szumów mikrofonu w ustawieniach połączeń w telefonie. Po jej wyłączeniu jest ok. Może u siebie masz włączoną podobną opcję ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Motorola Mot G3 "gubi" słowa w trakcie rozmowy
Owszem tak jak pisze kolega powyżej przyczyną może być włączona redukcja szumów - jeśli masz możliwość włóż też inną kartę sim i cobacz czy ten problem nadal będzie występował - jeśli tak to będzie to wina telefonu, jeśli nie to być może wina słabego zasięgu, albo wina karty sim.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Motorola Mot G3 "gubi" słowa w trakcie rozmowy
@6amseba
jeżeli któraś z powyższych odpowiedzi była dla Ciebie przydatna - śmiało oznacz ją przez │→ Zaakceptuj jako rozwiązanie│. Dzięki temu inni (z podobnym problem) będą mogli łatwiej na nią trafić .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja oczywiście nic nie dała. W polskiej wersji telefonu nie ma opcji wyłaczenia redukcji szumów. Problem można rozwiązać zatykając górny mikrofon kawałkiem np. gumki, plastiku lub zaklejając taśmą. Na razie jest ok.