- « Poprzedni
- Następny »
29-10-2016
20:44
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-10-2016
20:44
Karta gwarancyjna
Witam, niecały rok temu zakupiłam w Orange telefon na abonament. Teraz muszę oddać go na gwarancje, posiadam dowód zakupu oraz kartę gwarancyjna, która niestety nie jest podbita (telefon był zamawiamy przez internet i przywiózł go kurier). Czy w salonie Orange podbija mi kartę od ręki? I co do tego jest mi potrzebne? Oraz czy mogę później oddać telefon bezpośrednio do serwisu a nie oddawać go przez Orange? I czy do oddania telefonu na gwarancje potrzebne jest oryginalne pudełko z zestawu? Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi! 🙂
Etykiety:
20 ODPOW. 20
29-10-2016
20:53
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-10-2016
21:19
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-10-2016
21:19
Karta gwarancyjna
@iansha tak, w salonie podbiją Ci kartę gwarancyjną w razie potrzeby.
29-10-2016
21:49
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-10-2016
21:49
Karta gwarancyjna
@ziolo1945, to nie jest prawda. Jeśli sprzedawane było coś przez internet, to w salonie (szczególnie którego właścicielem nie jest Orange) nic nie zrobią.
Wszystkie karty gwarancyjne wydawane przez sklep internetowy Orange są bez pieczątek i podpisów.
Wszystkie karty gwarancyjne wydawane przez sklep internetowy Orange są bez pieczątek i podpisów.
29-10-2016
21:52
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-10-2016
21:52
Karta gwarancyjna
@ziolo1945 A dokładnie karta do naprawy telefonu nie jest wymaga.
29-10-2016
21:55
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-10-2016
21:55
Karta gwarancyjna
@Piotrekk85, na podstawie dowodu zakupu urządzenia, karta gwarancyjna zostanie podbita (w razie potrzeby) w salonie firmowym.
29-10-2016
22:00
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-10-2016
22:00
Karta gwarancyjna
A skąd sprzedawca w salonie ma znać datę zakupu?
29-10-2016
22:03
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-10-2016
22:03
Karta gwarancyjna
@Piotrekk85 tak jak napisałem. Na podstawie dowodu zakupu urządzenia.
29-10-2016
22:10
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-10-2016
22:10
Karta gwarancyjna
@Anonim w przypadku oddania telefonu do naprawy w ramach gwarancji to karta gwarancyjna (proceduralnie) jest wymagana. W przypadku rękojmi nie jest wymagana.
29-10-2016
23:54
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-10-2016
23:54
Karta gwarancyjna
Dla mnie lepiej nie prosić pracownika salonu o wpisy w karcie gwarancyjnej (o ile Salon nie jest sprzedawcą).
Można stracić gwarancję przez nieuprawnione wpisy.
Karty ze sklepu internetowego Orange są ważne bez podpisu i pieczątek, a jedynie z dowodem zakupu.
Można stracić gwarancję przez nieuprawnione wpisy.
Karty ze sklepu internetowego Orange są ważne bez podpisu i pieczątek, a jedynie z dowodem zakupu.
- « Poprzedni
- Następny »