- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów!
W pewnym momencie użytkowania swojego telefonu zauważyłem, że mój pakiet danych internetowych przestał być dla mnie wystarczający. Nigdy wcześniej nie udało mi się wykorzystać całego pakietu, maksymalnie 40-50%. Po analizie zużycia danych znalazłem pozycję, która pobiera tych danych najwięcej - Konto systemowe!! Ilość danych pobranych przez Konto systemowe jest w przybliżeniu sumą zużycia danych przez pozostałe aplikacje. W telefonie nie ma możliwości wyłączenia transmisji danych dla konta systemowego. Rozpocząłem szukanie rozwiązania w internecie i znalazłem:
- Zablokowałem możliwość transmisji danych w tle - nie pomogło.
- Synchronizacja konta Google i innych kont - wyłączyłem, nie pomogło.
- zmiana protokołu APN na IPv4 - po zmianie nie działa internet.
- Stosowałem Firewall (bez root`a)- nie pomogło
- Przywóciłem telefon do ustawień fabrycznych- nie pomogło.
- Zmiana opcji aktualizacji na "tylko WiFi" - nie pomogło.
- Wszystkie możliwe aktualizacje są zrobione - wszystko przez WiFi.
Przejrzałem internet wzdłuż i wszerz i nie znalazłem rozwiązania, które pozwoliłoby na zlikwidowanie mojego problemu. Nie mam dalszych pomysłow. Oddać telefon na gwarancję? Może wgranie systemu Android na nowo rozwiązałoby problem? Może to problem z kartą SIM? Może ktoś z was spotkał się z podobym problemem i zna rozwiązanie?
Dorzucam screenshot po niedawnym przywróceniu telefonu do ustawień fabrycznych - jak widać konto systemowe dalej dominuje w zużyciu.
Pozdrawiam
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I jeszcze jedno pytanie: czy w trakcie użytkownika telefon aktualizowałeś Androida? czy sytuacja opisana w pierwszym poście mogła rozpocząć się po jednej z aktualizacji? jeśli tak, czy miałeś problemy przy aktualizacji?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Huawei P8 Lite - Duże zużycie danych przez Konto systemowe
@Marcin_MazurA widziałeś takie ustawienia jak w załączniku
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Huawei P8 Lite - Duże zużycie danych przez Konto systemowe
Sprawdzałem możliwość zablokowania dostępu do danych w tle, jednak konto systemowe nie pozwala na odcięcie od tych danych. W załączonym screenshot`cie widać, że opcja dezaktywacji jest nieaktywna.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Huawei P8 Lite - Duże zużycie danych przez Konto systemowe
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Huawei P8 Lite - Duże zużycie danych przez Konto systemowe
nazwa: Orange internet, APN: internetipv6, protokół APN: IPv6, Którą dokładnie informację o punkcie dostępu chcesz poznać? Jest to domyślna konfiguracja, która udostępniana jest przez Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I jeszcze jedno pytanie: czy w trakcie użytkownika telefon aktualizowałeś Androida? czy sytuacja opisana w pierwszym poście mogła rozpocząć się po jednej z aktualizacji? jeśli tak, czy miałeś problemy przy aktualizacji?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Huawei P8 Lite - Duże zużycie danych przez Konto systemowe
@Marcin_MazurCzy tu sprawdzasz?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Huawei P8 Lite - Duże zużycie danych przez Konto systemowe
vdsl2:
Przykro mi, ale nie mogę znaleźć takiej opcji w telefonie Huawei P8 Lite. Jedna opcja ograniczenia danych w tle jaką znalazłem to ta, którą pokazałem we wcześniejszym poście w załączniku.
Piotrekk85:
Wszystkie aktualizacje robię na bieżąco. System Android też był aktualizowany - wszystko odbyło się prawidłowo. Problem pojawił się po aktualizacji, jednak na początku nie traktowałem tego poważnie aż do momentu, kiedy moje pakiety danych internetowych przestały być wystarczające.
Dodałem nowy punkt dostępowy zgodnie z Twoimi wytycznymi, uruchomiłem ponownie telefon i internet działa. W najbliższym czasie będę intensywnie korzystać z internetu w telefonie aby przetestować, czy nastąpi zmiana w ilości pobieranych danych przez konto systemowe. Wynik testu postaram się zaprezentować jeszcze dziś.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Huawei P8 Lite - Duże zużycie danych przez Konto systemowe
@Marcin_MazurMoże pomoże coś z tym kolega @mabud73 bo ma podobny telefon.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Huawei P8 Lite - Duże zużycie danych przez Konto systemowe
Witam W odpowiedzi na wywołanie @Anonim
@Marcin_Mazur, niestety w p8lite nie znalazłem opcji wyłączenia pobierania danych przez konto systemowe. U mnie sytuacja wygląda w miesiącu tak jak na załączonym screenie...nie robi to jednak u mnie problemu, ponieważ posiadam LTE wspólny z 80Gb danych. Z tego co się orientuję pobieranie ok 500mb jest rzeczą normalną. Zmiana apn nie likwiduje problemu.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »