- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kupiłem telefon Samsung S8 od osoby przedłużającej umowę z Orange.
Mam pełen komplet z fakturą VAT wystawioną przez centrum logistyczne Orange – telefon był zamawiany przez Internet. Niestety na fakturze nie ma numeru IMEI telefonu – są numery zamówienia/numer faktury/numer rejestrowy. Generalnie pewnie wszystkie dane aby w bazie Orange zweryfikować numer IMEI urządzenia do którego jest faktura. Niestety do telefonu nie mam karty gwarancyjnej (pewnie i tak byłaby niewypełniona, bo żaden operator tego nie robi).
Czy na podstawie tak wystawionej faktury istnieje możliwość naprawy gwarancyjnej?
Czy Orange może wystawić duplikat gwarancji/faktury z IMEI na bazie wew. bazy.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W przypadku sprzedaży internetowej załączana jest osobna karta gwarancyjna z numerem imei. To taka zółta karta formatu A4. Salon raczej nie potwierdzi Ci sprzedaży bo nie ty go zakupiłeś od Orange.
Serwis może odmówić naprawy jeśli nie będzie Imei na fakturze lub nie będzie karty gwarancyjnej z numerem imei.
Napewno nie ma imei na fakturze ? Dokładnie patrzyłeś ? Pod nazwą telefonu winien być. Drukiem drobnym dość napisanym 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gwarancja, a faktura bez IMEI
W przypadku większości modeli nie ma oddzielnych dokumentów poza fakturą zakupu. Tu najlepiej podpytać się w serwisie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gwarancja, a faktura bez IMEI
OK - ale nie podałeś odpowiedzi na moje pytanie. Czy gwarancja jest ważna?
Mogę uzyskać potwierdzenie w salonie?
Przecież Orange i tak nie wypełnia karty gwarancyjnej w przypadku sprzedaży internetowej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W przypadku sprzedaży internetowej załączana jest osobna karta gwarancyjna z numerem imei. To taka zółta karta formatu A4. Salon raczej nie potwierdzi Ci sprzedaży bo nie ty go zakupiłeś od Orange.
Serwis może odmówić naprawy jeśli nie będzie Imei na fakturze lub nie będzie karty gwarancyjnej z numerem imei.
Napewno nie ma imei na fakturze ? Dokładnie patrzyłeś ? Pod nazwą telefonu winien być. Drukiem drobnym dość napisanym 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gwarancja, a faktura bez IMEI
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gwarancja, a faktura bez IMEI
Niestety nie ma nr IMEI. Dzięki