Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dziwny błąd z kartami SIM


Poziom 36, Guru *
  • 6145
  • 10789
  • 190

Dziwny błąd z kartami SIM

Wyłącz przekierowanie w telefonie. 


Poziom 13, Recenzent
  • 9
  • 17
  • 0

Dziwny błąd z kartami SIM

Wyłączyłem, wpisałem   ##62#   i  ##002#   . Ale to nie pomogło, dalej przekierowuje


Poziom 13, Recenzent
  • 9
  • 17
  • 0

Dziwny błąd z kartami SIM

Dzwoniłem na *555, ale tam się wybiera 1, 2 lub 3 i nie mówi o tym do jakiego numeru jest się przypisanym
Wpisałem numer   *#62#   i jest przypisany do numeru poczty głosowej orange (sprawdziłem w internecie).
Nową kartę SIM wyjąłem z opakowania, które leżało od kilku miesięcy (numer należy do umowy mojej mamy, która wzięła w umowie kilka numerów)


Poziom 40, Guru *****
  • 30490
  • 24292
  • 1304

Dziwny błąd z kartami SIM

A jak jest z smsami?

Poziom 40, Guru *****
  • 30490
  • 24292
  • 1304

Dziwny błąd z kartami SIM

Twój opis pokazuje, że to nie żaden błąd. Wyjąłeś kartę która Twoja mama otrzymała do przedłużenia umowy. Pewnie wysłałeś smsa do aktywacji. Nie był tam nowy numer a nowa karta sim z numerem mamy.

Na forum nie mamy wgłądu w zaplecze ale sugeruję sprawę wyjaśnić na infolinii 510100100 ew po zalogowaniu na mój Orange porównać numery seryjne z numerem telefon. Coś zamieszałeś.

Jak chcesz wyprostować sprawy, to trzeba wymienić sim. Można to zrobić samodzielnie https://www.orange.pl/omnibook/samodzielna-wymiana-karty-sim

Poziom 40, Guru *****
  • 30490
  • 24292
  • 1304

Dziwny błąd z kartami SIM

Działasz w temacie?;🤔

Poziom 13, Recenzent
  • 9
  • 17
  • 0

Dziwny błąd z kartami SIM

Nie, nie, wcześniejszy numer, czyli ta wcześniejsza karta SIM należała do umowy kogoś innego. Mama nie przedłużała umowy, ma swoją od roku i jeszcze rok ma. Ja żadnego SMS-a nie wysyłałem, tylko włożyłem kartę SIM nową
I Doradca wyłączył ten wcześniejszy numer, ale trzeba czekać do 25 listopada. Ten dodatkowy miesiąc trzeba jeszcze zapłacić, mimo że się zakończyła umowa. Bardzo to skomplikowane. Tylko że już jest po 22:30, więc już nie odbiorą, a jeszcze chciałem spytać o wyłączenie przekierowywania, bo ten numer który dostałem tu na forum nie zadziałał 
A numer został przypisany do mamy, bo jej kartę włożyłem do telefonu i coś tam przełączyło się, nie wiem, zbyt skomplikowane. Da się wyłączyć to przekierowanie w jakiś sposób przed 25 listopada, czyli przed wyłączeniem całkowicie numeru? Dodam że tę kartę SIM pociąłem, żeby zniszczyć, ale to nie pomogło...


Poziom 40, Guru *****
  • 30490
  • 24292
  • 1304

Dziwny błąd z kartami SIM

Wydaję mi się że to nie przekierowanie. Ktoś źle podpiął karty sim do numerów. Infolinia jest czynna całą dobę.. możesz dzwonić i dziś.

Poziom 13, Recenzent
  • 9
  • 17
  • 0

Dziwny błąd z kartami SIM

Skąd wiesz, że całą dobę? Na ich stronie napisali, że do 21. A w niedzielę jest czynne? Chodzi mi o doradcę, nie o tego ich robota Maxa
Właśnie dzwonię, automat mnie dał na dział stacjonarny i Pan przełączył i leci muzyczka od 3 minut i czekam na połączenie


Poziom 40, Guru *****
  • 30490
  • 24292
  • 1304

Dziwny błąd z kartami SIM

Obecnie mała obsada ale zawsze musi być ktoś na zmianie.