- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dziwny błąd z kartami SIM
Wyłącz przekierowanie w telefonie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dziwny błąd z kartami SIM
Wyłączyłem, wpisałem ##62# i ##002# . Ale to nie pomogło, dalej przekierowuje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dziwny błąd z kartami SIM
Dzwoniłem na *555, ale tam się wybiera 1, 2 lub 3 i nie mówi o tym do jakiego numeru jest się przypisanym
Wpisałem numer *#62# i jest przypisany do numeru poczty głosowej orange (sprawdziłem w internecie).
Nową kartę SIM wyjąłem z opakowania, które leżało od kilku miesięcy (numer należy do umowy mojej mamy, która wzięła w umowie kilka numerów)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dziwny błąd z kartami SIM
Na forum nie mamy wgłądu w zaplecze ale sugeruję sprawę wyjaśnić na infolinii 510100100 ew po zalogowaniu na mój Orange porównać numery seryjne z numerem telefon. Coś zamieszałeś.
Jak chcesz wyprostować sprawy, to trzeba wymienić sim. Można to zrobić samodzielnie https://www.orange.pl/omnibook/samodzielna-wymiana-karty-sim
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dziwny błąd z kartami SIM
Nie, nie, wcześniejszy numer, czyli ta wcześniejsza karta SIM należała do umowy kogoś innego. Mama nie przedłużała umowy, ma swoją od roku i jeszcze rok ma. Ja żadnego SMS-a nie wysyłałem, tylko włożyłem kartę SIM nową
I Doradca wyłączył ten wcześniejszy numer, ale trzeba czekać do 25 listopada. Ten dodatkowy miesiąc trzeba jeszcze zapłacić, mimo że się zakończyła umowa. Bardzo to skomplikowane. Tylko że już jest po 22:30, więc już nie odbiorą, a jeszcze chciałem spytać o wyłączenie przekierowywania, bo ten numer który dostałem tu na forum nie zadziałał
A numer został przypisany do mamy, bo jej kartę włożyłem do telefonu i coś tam przełączyło się, nie wiem, zbyt skomplikowane. Da się wyłączyć to przekierowanie w jakiś sposób przed 25 listopada, czyli przed wyłączeniem całkowicie numeru? Dodam że tę kartę SIM pociąłem, żeby zniszczyć, ale to nie pomogło...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dziwny błąd z kartami SIM
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dziwny błąd z kartami SIM
Skąd wiesz, że całą dobę? Na ich stronie napisali, że do 21. A w niedzielę jest czynne? Chodzi mi o doradcę, nie o tego ich robota Maxa
Właśnie dzwonię, automat mnie dał na dział stacjonarny i Pan przełączył i leci muzyczka od 3 minut i czekam na połączenie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś