Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

brak transmisji dancyh

ROZWIĄZANE

Pracuję w Orange
  • 470
  • 916
  • 53

brak transmisji dancyh

@Artur2 w Szczecinie mi obecnie wszystko działa spróbuj ponownie uruchomić telefon.


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 1
  • 0

brak transmisji dancyh

już włączałem telefon kilka razy i pokazuje brak sieci i aktywne są tylko numery alarmowe, nawet zmieniłem telefon na swój starszy model i na nim  też mam to samo


Zespół Nasz Orange
  • 1105
  • 7731
  • 80

brak transmisji dancyh

@Artur2 czy masz może którąś z usług Extra numer, MultiSim? Mogą występować problemy z logowaniem numerów do sieci właśnie dla tych usług. Za utrudnienia przepraszamy.


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 1
  • 0

brak transmisji dancyh

mam abonament wspólny


Zespół Nasz Orange
  • 1105
  • 7731
  • 80

brak transmisji dancyh

@Artur2 awaria obejmuje plan wspólny. Aktualnie mamy potwierdzenie, że problem powinien zostać rozwiązany w godzinach nocnych.


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 1
  • 0

brak transmisji dancyh

Ok bardzo dziękuję za pomoc i info 🙂 Pozdrawiam


Zespół Nasz Orange
  • 1105
  • 7731
  • 80

brak transmisji dancyh

Mam nadzieję, że szybko sytuacja wróci do prawidłowego działania 😉

Pozdrawiam 🙂

Rafał


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 5
  • 0

brak transmisji dancyh

Rozumiem że będzie też "globalna" ulga/rekompensata w abonamentach w ramach FV?

Wczoraj prawie pół dnia nie miałem internetu, a rozmowy zrywało lub nie działał zasięg przez ok 4 h.

 

A - i prośba na przyszłość.

Prosiłbym o wprowadzenie SMS z informacją że zarejestrowano awarię i nad tym pracujecie. I tak samo że ją zakończono naprawiać, choć tam gdzie byłem netu nie miałem prawie do 1 w nocy.

Jestem klientem biznesowym i telefon służy mi do pracy i zarabiania. A już w szczegolności nie mam ani ochoty ani tym bardziej obowiązku przeglądać czy posiadać konta na FB żeby dowiedzieć się o awarii.