- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak transmisji dancyh
@Artur2 w Szczecinie mi obecnie wszystko działa spróbuj ponownie uruchomić telefon.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak transmisji dancyh
już włączałem telefon kilka razy i pokazuje brak sieci i aktywne są tylko numery alarmowe, nawet zmieniłem telefon na swój starszy model i na nim też mam to samo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak transmisji dancyh
@Artur2 czy masz może którąś z usług Extra numer, MultiSim? Mogą występować problemy z logowaniem numerów do sieci właśnie dla tych usług. Za utrudnienia przepraszamy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak transmisji dancyh
@Artur2 awaria obejmuje plan wspólny. Aktualnie mamy potwierdzenie, że problem powinien zostać rozwiązany w godzinach nocnych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak transmisji dancyh
Ok bardzo dziękuję za pomoc i info 🙂 Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak transmisji dancyh
Mam nadzieję, że szybko sytuacja wróci do prawidłowego działania 😉
Pozdrawiam 🙂
Rafał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak transmisji dancyh
Rozumiem że będzie też "globalna" ulga/rekompensata w abonamentach w ramach FV?
Wczoraj prawie pół dnia nie miałem internetu, a rozmowy zrywało lub nie działał zasięg przez ok 4 h.
A - i prośba na przyszłość.
Prosiłbym o wprowadzenie SMS z informacją że zarejestrowano awarię i nad tym pracujecie. I tak samo że ją zakończono naprawiać, choć tam gdzie byłem netu nie miałem prawie do 1 w nocy.
Jestem klientem biznesowym i telefon służy mi do pracy i zarabiania. A już w szczegolności nie mam ani ochoty ani tym bardziej obowiązku przeglądać czy posiadać konta na FB żeby dowiedzieć się o awarii.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »