- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada do 80 Mb/s - dostepność usług - problem
Prośba o pomoc jak dalej ruszyć temat instalacji Neostrady. Jakieś 2 miesiące temu podpisałem umowę na Neostradę. Przyjechali Panowie technicy i stwierdzili, że przewód będzie szedł nad działka sąsiadów i trzeba mieć zgodę. Ustaliliśmy, że ja zapytam o zgodę a panowie o możliwość przesunięcia słupa. Chyba dzień później dostaję komunikat, że usługa nie może być zrealizowana. Uzyskałem zgodę sąsiadów i nie jestem w tej sprawie nic zrobić. Po wpisaniu mojego adresu na stronie nagle przestały pojawiać się propozycje dostępnych usług. Po telefonie na infolinię, konsultantka stwierdziła, że też nie widzi usług pod moim adresem - miała podobny efekt. Po drugiej rozmowie otrzymałem info, że u mnie co najwyżej da się osiągnąć 10 Mb/s. Idę do sąsiadów co są podłączeni do tego samego sługa i każdy wyciąga 50 -60 Mb/s. U każdego są dostępne usługi tylko nie pod moim adresem. Każdy sąsiad podpięty do słupa przy ulicy mieszka w granicach 10 metrów od mojego domu. Nie wiem jak dalej postąpić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada do 80 Mb/s - dostepność usług - problem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada do 80 Mb/s - dostepność usług - problem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada do 80 Mb/s - dostepność usług - problem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada do 80 Mb/s - dostepność usług - problem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada do 80 Mb/s - dostepność usług - problem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada do 80 Mb/s - dostepność usług - problem
Najlepiej pewne tematy rozwiązywać pisemnie. Dlatego, poproś o pisemne uzasadnienie, ale jak już nie mają dostepnych usług pod Twoim adresem, to znaczy że może odpuścili "batalię" o uzyskiwanie pozwoleń na tą chwilę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada do 80 Mb/s - dostepność usług - problem
Chyba zrobię tak jak mi tu większość osób proponuje, a mianowicie napiszę pisemna reklamację w rzeczonej kwestii. Jeśli chodzi o zgodę sąsiada to ja ją uzyskuję (tak mi powiedział pracownik Orange) i mam taką w formie pisemnej. Teraz są potrzebne tylko chęci pracowników do podjęcia tematu i doprowadzenia go do końca. A po dwóch telefonach widać, że tego brakuje. Jak się wyraził instalator przeprowadzenie kabla od słupa do domu i podłączenie to godzina może dwie i po robocie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada do 80 Mb/s - dostepność usług - problem
@Waldi2017 a może Orange nie ma w tej chwili wolnego portu do wpięcia Ciebie w usługę VDSL na centrali...
tak czy siak, warto "pokorespondować" z Orange...