Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zniszczony słupek, kable "wyrastające" z ziemii - brak reakcji


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 80
  • 79
  • 0

Zniszczony słupek, kable "wyrastające" z ziemii - brak reakcji

Około miesiąc temu podczas prac kolejowych, zniszczono słupek telekomunikacyjny. Ciężarówka dosłownie wyrwała go z ziemii. Pracownik techniczny przyjechał, sparował kable i tak zostawił. Na zewnątrz od tej pory są kable, "wyrastające" z ziemii. W weekend rozpoczęły się niestety spore opady deszczu i od tego momentu kłopoty na całego. Szumienie w słuchawce, zrywane połączenia internetu itd., błędami sypie w tysiące. Zgłaszałem sprawę na infolinii wieczorem dwa dni temu, zgłosiłem i dziś. 
W poczuciu bezsilności owinąłem foliowymi reklamówkami kable i związałem folią. Od tego momentu problem jak ręką odjął od kilku godzin.
Nie mieści mi się w głowie, że NIKT przez prawie miesiąc czasu z tym nic nie zrobił i nie wiem, kiedy zrobi... Czy żeby postawić nowy słupek potrzebne są miesiące, a może lata? Dodam, że od wielu lat ten słupek stał z otwartym deklem, więc też nie halo. Ale nic się nie działo. Teraz armageddon. 

 

___________________

* Przeniesiono z działu Internet domowy – moderator Kinga

25 ODPOW. 25

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19634
  • 56876
  • 774

Zniszczony słupek, kable "wyrastające" z ziemii - brak reakcji

@obywatel_lp tu masz link do zgłoszenia infrastruktury telekomunikacyjnej:

https://www.orange.pl/omnibook/zglaszanie-uszkodzonej-infrastruktury-telekomunikacyjnej

 

Szkoda, ze tak długo trwa sprawa naprawy. Zgłoś ponownie, może w końcu technicy zajmą się uszkodzeniem.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 80
  • 79
  • 0

Zniszczony słupek, kable "wyrastające" z ziemii - brak reakcji

@ketrasaArtur 

Dokładnie to zrobiłem, zgłosiłem na infolinii Orange. Dziś po raz drugi obsługujaca na ifolinii spisała wszystkie potrzebne dane. To było w południe, wcześniej dwa dni temu. Nadal cisza i zerowy kontakt. Czekam dalej. 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19634
  • 56876
  • 774

Zniszczony słupek, kable "wyrastające" z ziemii - brak reakcji

@obywatel_lp może warto jeszcze zgłosić w salonie. 


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2317
  • 8806
  • 33

Zniszczony słupek, kable "wyrastające" z ziemii - brak reakcji


@obywatel_lpnapisał(-a)

Zgłaszałem sprawę na infolinii wieczorem dwa dni temu, zgłosiłem i dziś. 
W poczuciu bezsilności owinąłem foliowymi reklamówkami kable i związałem folią. Od tego momentu problem jak ręką odjął od kilku godzin.

To nie jest bezsilność, tylko sprawczość. Brawo Ty! Załóż na to jeszcze coś porządniejszego, w rodzaju grubego worka 120L, dla pewności.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 80
  • 79
  • 0

Zniszczony słupek, kable "wyrastające" z ziemii - brak reakcji

Kolejny miesiąc minął, jak moja reklamówka wisiała tak wisi i zabezpiecza kable. Trzy tygodnie temu jakiś koleś technik przyjechał, nie wiedział nawet gdzie był słupek. Dowiedział się i odjechał.

Poziom obsługi technicznej Orange jest po prostu S K A N D A L I C Z N Y a sieć trzyma się na mojej reklamówce za 50 groszy. Parodia.

Jakby ktoś przeciął te kable, to co? Powiedzą, że brak możliwości technicznych świadczenia usługi...

W sumie ta reklamówka na kablach to taka metafora nie tylko Orange ale i kraju.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

Zniszczony słupek, kable "wyrastające" z ziemii - brak reakcji

A kontaktowałeś się ponownie co dzieje się ze zgłoszeniem? Technik musi coś wpisać by je zamknąć.

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 80
  • 79
  • 0

Zniszczony słupek, kable "wyrastające" z ziemii - brak reakcji

Sprawa została przekazana do innego "działu" jak śledziłem swoje zgłoszenie i na tym ślad się urwał.

Tydzień po przekazaniu do tego innego "działu" przyjechał technik, zapytał się o słupek i odjechał. Od trzech tygodni cisza.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

Zniszczony słupek, kable "wyrastające" z ziemii - brak reakcji

Zgłoszeń dotyczących infrastruktury nie widać na mój Orange bo to nie dotyczy pojedynczej usługi. Ale sprawny doradca na infolinii może sprawdzić co się z tym dzieje.

Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2759
  • 10140
  • 54

Zniszczony słupek, kable "wyrastające" z ziemii - brak reakcji


@obywatel_lpnapisał(-a)

Sprawa została przekazana do innego "działu" jak śledziłem swoje zgłoszenie i na tym ślad się urwał.

Tydzień po przekazaniu do tego innego "działu" przyjechał technik, zapytał się o słupek i odjechał. Od trzech tygodni cisza.


Sprawa powinna zostać przekazana do Działu Eksploatacji Sieci. Następnie idzie zlecenie do firmy podwykonawczej która działa na tym terenie. Firma określa zakres prac do wykonania i przekazuje wstępną kalkulacje do Orange. Tam zapada decyzja o tym co ma być zrobione i za ile. Idzie zlecenie do firmy na wykonanie. Tyle w teorii. W praktyce na każdym etapie sprawa może czekać i leżeć dłużej niż trzeba no bo w sumie klienci działają to problem nie jest palący.