- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zaniżony transfer na jednej karcie
Mam dwie karty SIM, jedną wykorzystuje w telefonie, drugą w routerze. Router wyposażony jest w dwie anteny i zawsze było tak, że to na nim osiągałem lepsze parametry niż na telefonie. Po przełożeniu kart SIM na routerze zauważyłem znaczny spadek transferu. Router i telefon są w tym samym miejscu i telefon osiąga na speedtescie 20mb/s downloadu a router nie dojdzie nawet do 1mb/s! Sytuacja ma miejsce od kilku tygodni (mam wrażenie, że od momentu przełożenia kart), codziennie sprawdzam połączenie i jestem na 90% przekonany, że coś jest nie tak z tą jedną kartą. Na obu kartach mam tę samą taryfę, ten sam pakiet. Zgłaszałem tę sytuację do Orange ale według nich znajduje się w obszarze przeciążonej sieci albo wszystko jest w porządku. Czy coś jeszcze mogę zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zaniżony transfer na jednej karcie
Cześć @Deftowski
Jaki to jest model routera? Próbowałeś może zresetować router do ustawień fabrycznych? Sprawdzałeś kartę Sim co jest w routerze na innym urządzeniu np telefonie jaką ma prędkość internet?
Przesyłam Ci linka do strony Orange Sprawdzenie karty SIM i telefonu https://www.orange.pl/omnibook/sprawdzenie-karty-sim-i-telefonu# Masz tam punkt Jak sprawdzić kartę SIM?
Zerknij do tego linka.
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zaniżony transfer na jednej karcie
@Deftowski , za dużo nie zrobisz. Z sieci "mobilnej" korzystają też inni. Jak jest sporo osób, to korzystanie z internetu mobilnego jak z światłowodu nie będzie dobrym rozwiązaniem.
Możesz wymienić kartę SIM, ale raczej nic to nie zmieni.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zaniżony transfer na jednej karcie
@Deftowski LTE to obecnie mocno oblegany net, masa telefonów i routerów, dlatego szybkość jest mocno ograniczana, akcent na duże skupiska ludzi, jest też lejek techniczny, nakładany jest na kartę SIM, jak dużo odbierasz i wysyłasz GB 😎
Trzeba testy zrobić na kilku kartach, wtedy wyjdzie czy masz ograniczenie na jakieś karcie SIM i po LTE jest tak kiepsko, z tego co dałeś w temacie niewiele wynika, zgadywać nie lubię 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zaniżony transfer na jednej karcie
@Deftowski co to za karty? Jaki abonament ( jeśli to abonament), obie mają ten sam wiek i technologię?
Coś więcej opisz..
Co się dzieje jak je spowrotem zamienisz?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zaniżony transfer na jednej karcie
@Deftowski warto by było sprawdzić podejrzaną kartę jeszcze w innym urządzeniu. Czy loguje się do LTE, czy działa tylko na 3G. Może nie jest jeszcze wymieniona na nowy standard lub jak faktycznie w innym urządzeniu też działa nieprawidłowo, wtedy przysługuje Tobie bezpłatna wymiana.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zaniżony transfer na jednej karcie
Już wyjaśniam:
1. router był resetowany do ustawień fabrycznych - nic to nie daje.
2. karty są nowe, kupione w tamtym roku. Jeden numer zaczyna się na 7, drugi na 4 i właśnie ten zaczynający się na 4 ma mniejszy transfer. Obie działają w sieci LTE.
3. po przełożeniu kart jest identyczna sytuacja - router zyskuje większe osiągi, na telefonie jest gorzej - dlatego piszę, że według mnie problem leży po stronie operatora, w karcie, w jakimś przydzielaniu do sieci (?? nie wiem, nie znam się)
4. oferta na kartę, Orange Free na kartę, z wakacyjnym pakietem (paczki 25GB co miesiąc przez rok)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zaniżony transfer na jednej karcie
@Deftowski warto by było udać się z niewłaściwie działającą kartą SIM do salonu, najlepiej firmowego. Wyjaśnić sytuację z zaznaczeniem, że karta SIM sprawdzana była na różnych urządzeniach. Poprosić konsultanta o wymianę. Jeżeli karta SIM uznana zostanie za uszkodzoną, przysługuje bezpłatna wymiana.