- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Wojcieszko, @Jarek, może ktoś inny coś wie?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dopisał moderator Wojciech: Z racji tego, że usługa nie jest już w fazie testów, to dopisze jak ją wyłączyć. Więcej w regulaminie, a w nim:
Mogą Państwo zlecać wyłączenie ochrony na poszczególnych Numerach Telefonu objętych ochroną w ramach Usługi w każdym czasie w następujący sposób:
1)za pośrednictwem Serwisu,
2)w Salonie Sprzedaży Orange,
3)telefonicznie za pomocą Biura Obsługi Klienta,
4)poprzez serwis Mój Orange lub za pośrednictwem strony internetowej www.orange.pl,
5)poprzez SMS wysyłany z Numeru Podstawowego o treści STOP OCHRONA na numer 80808.
@MrNikt- trochę wprowadzasz w błąd. Po pierwsze - proaktywna CyberTarcza mobilna (czyli taka, jak dla Neo, że dostajesz informację o infekcji) jest w fazie testów, ciężko więc wyłączyć coś, czego produkcyjnie jeszcze nie ma. Po drugie - CyberTarcza reaktywna (tj. sinkholing zagrożeń) działa dla całej sieci i nie da się jej wyłączyć - połączenia do znanych C&C będą blokowane zawsze, choćby dlatego, że zobowiązuje nas do tego Prawo Telekomunikacyjne. Ochrony przed phishingiem też nie wyłączysz. Jedyne co jest prawdą, to możliwość wyłączenia CyberTarczy dla Neo, a dokładnie proaktywnych powiadomień o zagrożenie. Absolutnie niewskazane, ale tak - możliwe. Inna rzecz to kwestia etyki przy namawianiu klientów do wyłączenia de facto ochrony, ale to już pozostawiam Twojemu sumieniu.
A z ciekawości - w czym w ogóle widzisz problem w aspekcie CyberTarczy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłączenie cybertarczy na usłudze mobilnej
@Piotrekk85A dla czego chcesz to zrobić ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłączenie cybertarczy na usłudze mobilnej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłączenie cybertarczy na usłudze mobilnej
Pierwsze słyszę że na Neo jest taka możliwość.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłączenie cybertarczy na usłudze mobilnej
Jeszcze nie trafił mi się przypadek (pomijając połączenie przez Wi-Fi z neostradą) cybertarczy przy połączeniu z Internetem Mobilnym.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłączenie cybertarczy na usłudze mobilnej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłączenie cybertarczy na usłudze mobilnej
Ps. Na potwierdzenie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłączenie cybertarczy na usłudze mobilnej
To zadaj pytanie tam ci coś poradzą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłączenie cybertarczy na usłudze mobilnej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłączenie cybertarczy na usłudze mobilnej
https://twitter.com/CERT_OPL/status/971016451187445760 - dorzucam jeszcze link do twitta. Jutro jestem w pracy, zobaczę czy jakąś informację dostaliśmy na ten temat.
- « Poprzedni
- Następny »