- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wi-Fi Calling i VoLTE na przeniesionym numerze
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wi-Fi Calling i VoLTE na przeniesionym numerze
@Arti_Kn_Pl Pisałem już kilka razy i nadal nic, niby aktywują usługę i każą czekać a nadal nic się nie włącza no ale poczekam jeszcze trochę i jak coś się zmieni to dam znać co było nie tak i czy działa czy nie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wi-Fi Calling i VoLTE na przeniesionym numerze
@Arti_Kn_Pl @ketrasaArtur Pisałem na czacie z konsultantami ponieważ każde zgłoszenie aktywacji VoWifi po kilku chwilach zostaje anulowana, w załączniku prześle zdjęcia z każdego anulowanego zgłoszenia i konsultant powiedział mi ze dzieje się tak z powodu ze telefon był kupiony poza Orange dlatego system anuluje aktywacje usługi, już mi brakuje pomysłów i wychodzi na to ze chyba jak jest tel spoza Orange to jest loteryjne czy zadziała czy nie wg konsultanta
____________
Wpis edytowany - Rafał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wi-Fi Calling i VoLTE na przeniesionym numerze
Trochę to jednak dziwne. Przecież produkty Apple nie są chyba "brandowane" w dystrybucji Orange? To dlaczego działanie bądź nie VoLTE miałoby zależeć od dystrybucji "ajfona"? Użytkownicy telefonów androidowych często się na to żalą, ale do tej pory nie było w tym kontekście mowy o Apple. Może jednak coś jest nie tak ze sprzętem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wi-Fi Calling i VoLTE na przeniesionym numerze
@j131 Tez wydaje mi się to dziwne, niestety zarówno na moim jak i na żony ajfonie (kupione w różnych sklepach) jest taka sama sytuacja, jak wchodzę w zakładkę moje sprawy to po kilku minutach od rozmowy z konsultantem i próbą aktywacji VoWifi pojawia się kolejne anulowane zgłoszenie i 3 różnych konsultantów mi to powiedziało ze kwestia telefonu kupionego poza Orange i Orange nie gwarantuje poprawnego działania tych usług i na tym się kończy rozmowa z konsultantami. Wróciłem do Orange flex gdzie usługa VoWifi działa bez problemu na moim i żony telefonie (szkoda ze nie ma SMS przez WiFi we flex). Widocznie Orange włączyło funkcje i maja gdzieś czy ona działa czy nie ale w marketingu jest się czym pochwalić, problem pojawia się w momencie ze nawet w telefonie zakupionym w Orange nikt nie da gwarancji ze ta funkcja będzie działać pomimo tego ze będzie ona w telefonie. Tak więc jak ktoś sie nastawia ze kupi sobie telefon z funkcja WiFi calling to musi liczyć na szczęście ze akurat sie włączy i będzie działać lub nie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wi-Fi Calling i VoLTE na przeniesionym numerze
Hej, może masz poblokowane porty na routerze, które uniemożliwiają aktywacje Wi-Fi Calling?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wi-Fi Calling i VoLTE na przeniesionym numerze
@Liked2021 Aktywacje próbowałem robić na swoim internecie tle z play, u teścia na światłowodzie z Orange, nawet byłem w salonie Orange i u nich próbowałem a także w pracy(nie znam dostawcy) tak ze nie sadze żeby coś było wszędzie zablokowane we wszystkich tych miejscach
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wi-Fi Calling i VoLTE na przeniesionym numerze
U mnie pomógł zwyczajny restart telefonu, a potem ponowna aktywacja w menu ustawień. Zaskoczyło za pierwszym razem. Pytanie czy restartowałeś telefon ?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »