- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam od dnia 08.10.2021 przestała prawidłowo działać mi usługa vpn dynamiczny adres w moim domu internet mobilny orange, nie działa przekierowanie portów do urządzeń w domu. Problem ten występuje przy połączeniu smartfona i internetu mobilnego orange bez publicznego adresu ip z internetem mobilnym w domu z publicznym adresem ip. Kiedy łączę się z domem wykorzystują sieć mobilną T- mobile problem nie występuje działa przekierowanie, co oznacza że problem nie stoi po stronie rutera .Zgłaszałem problem w dziale technicznym, złożyłem reklamacje ale reklamacja została zakończona a efektów brak.
Proszę o pomoc.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązaniem dla mojego problemu połączenia z domem było wymuszenie w telefonie połączenia w klasie ipv4 widocznie coś zmienili - aktualizowali a pomoc techniczna nie potrafi udzielić pomocy tylko zwala na ustawienia rutera.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VPN problem z usługą
@raddor robiłeś rekonfiguraxje modemu?
https://nasz.orange.pl/t5/Abonament/Orange-VPN-jak-skonfigurowa%C4%87/td-p/20865#U20865
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VPN problem z usługą
Tak robiłem od nowa konfiguracje posiadam dynamiczny adres ip nie stały adres ip.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VPN problem z usługą
Ale o co dokładnie chodzi? Jaki masz sprzęt, jaką umowę/usługę? Co ci działa a co nie?
Dlaczego uważasz że to nie jest kwestia ustawień rutera? Zwykle to w nim siedzi cała magia zapory ogniowej blokującej ruch z zewnątrz do LAN.
Pokaż ustawienia rutera odpowiedzialne za przekierowywanie portów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VPN problem z usługą
Nie dotyczy to rutera raczej mojego konta w orange na którym ma pięć numerów mobile i jeden numer internetowy mobilny domowy z usługą vpn dynamiczny adres ip. Okazuje się że z dwóch numerów i innego dostawcy internetu mogę dostać się domowych urzadzeń (przekierowanie portów) , nie mogę połączyć się z domem z trzech moich numerów. Sprawdzałem też połączenie z moim domem przez internet kolegi, wszystko OK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązaniem dla mojego problemu połączenia z domem było wymuszenie w telefonie połączenia w klasie ipv4 widocznie coś zmienili - aktualizowali a pomoc techniczna nie potrafi udzielić pomocy tylko zwala na ustawienia rutera.