Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Technik się nie zjawił, bo według niego "jest za duży mróz"

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

Technik się nie zjawił, bo według niego "jest za duży mróz"

Tak jak w temacie. Zamówienie złożone w lipcu, ciągle było przekładane, a teraz, jak już jest zima to nagle coś zachciało im się robić, otrzymałem nawet telefon dzisiaj rano z potwierdzeniem przybycia, dwie godziny później odmówiono, bo "jest za duży mróz" i mam czekać do poniedziałku. Specjalnie wziąłem dzisiaj urlop i nici z tego... 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

Technik się nie zjawił, bo według niego "jest za duży mróz"

Dobra, wszystko się wyjaśniło. Umieszczono mnie na liście tych "priorytetowych" instalacji i monterzy zjawią się w poniedziałek. Mam nadzieję, że już wtedy będę śmigał na szybkim internecie 😂

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

44 ODPOW. 44

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19707
  • 57139
  • 780

Technik się nie zjawił, bo według niego "jest za duży mróz"

@Anonim przykra sprawa. Podobnych tematów jak Twój, co jakiś czas pojawia się na NO.

Anonim

Nie dotyczy

Technik się nie zjawił, bo według niego "jest za duży mróz"

@Anonim  jej tego jeszcze nie grali. Kontaktuj się z BOK. Maja odpowiednie narzędzia aby zgłosić taka sytuację Albo standardowo reklamacja. Tylko na ten moment nikt od ręki nie powie ci kiedy ten technik się pojawi. Swoją drogą co tak aż od lipca przekładali?

Anonim

Nie dotyczy

Technik się nie zjawił, bo według niego "jest za duży mróz"

@Anonim No przekładali tak, bo początkowo coś im się w projekcie pomyliło i zrobili przyłącze u sąsiada. Musieli wezwać geodetę, aby wyznaczył nowe miejsce, trzy tygodnie temu zmienili to miejsce. Dzisiaj mieli już instalować światełko do domu, no ale jak widać nie są zbyt chętni do zrobienia tego.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19707
  • 57139
  • 780

Technik się nie zjawił, bo według niego "jest za duży mróz"

Kiedyś jakoś szybciej ekipa techniczna reagowała. Żeby pół roku czekać na serwis?! W przypadku już posiadanej umowy to porażka.

Sygnały w tej sprawie są co jakiś czas na NO, więc może szefostwo Orange mogłoby się przyjżeć bliżej temu zagadnieniu.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29508
  • 271

Technik się nie zjawił, bo według niego "jest za duży mróz"

Przekładali od lipca, bo może było za ciepło, teraz jest za zimno i tak "w koło Macieju"... tylko czemu cierpi na tym klient końcowy 🤔. Człowiek bierze urlop z nadzieją że technik się zjawi - a tu nici z wizyty, tak nie powinno być, teraz przy następnej możliwej wizycie to technik powinien dostosować się do klienta czasowo i tyle.

Anonim

Nie dotyczy

Technik się nie zjawił, bo według niego "jest za duży mróz"

No teraz to wygląda tak, jakby monterzy czekali, aż mrozów nie będzie, więc sobie poczekam do wiosny 😁


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19707
  • 57139
  • 780

Technik się nie zjawił, bo według niego "jest za duży mróz"

Takie podejście to działanie na szkodę firmie. Są chętni, a nie mogą skorzystać z usług.

Anonim

Nie dotyczy

Technik się nie zjawił, bo według niego "jest za duży mróz"

Tylko co z tym faktem zrobić, nie mam pojęcia jak się za to zabrać.

Anonim

Nie dotyczy

Technik się nie zjawił, bo według niego "jest za duży mróz"

Kontakt z BOK czy salon jak Tobie wygodnie. Opis co się wydarzyło, będą widzieli co robić.