- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Tak jak w temacie. Zamówienie złożone w lipcu, ciągle było przekładane, a teraz, jak już jest zima to nagle coś zachciało im się robić, otrzymałem nawet telefon dzisiaj rano z potwierdzeniem przybycia, dwie godziny później odmówiono, bo "jest za duży mróz" i mam czekać do poniedziałku. Specjalnie wziąłem dzisiaj urlop i nici z tego...
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dobra, wszystko się wyjaśniło. Umieszczono mnie na liście tych "priorytetowych" instalacji i monterzy zjawią się w poniedziałek. Mam nadzieję, że już wtedy będę śmigał na szybkim internecie 😂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technik się nie zjawił, bo według niego "jest za duży mróz"
@Anonim przykra sprawa. Podobnych tematów jak Twój, co jakiś czas pojawia się na NO.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technik się nie zjawił, bo według niego "jest za duży mróz"
@Anonim jej tego jeszcze nie grali. Kontaktuj się z BOK. Maja odpowiednie narzędzia aby zgłosić taka sytuację Albo standardowo reklamacja. Tylko na ten moment nikt od ręki nie powie ci kiedy ten technik się pojawi. Swoją drogą co tak aż od lipca przekładali?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technik się nie zjawił, bo według niego "jest za duży mróz"
@Anonim No przekładali tak, bo początkowo coś im się w projekcie pomyliło i zrobili przyłącze u sąsiada. Musieli wezwać geodetę, aby wyznaczył nowe miejsce, trzy tygodnie temu zmienili to miejsce. Dzisiaj mieli już instalować światełko do domu, no ale jak widać nie są zbyt chętni do zrobienia tego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technik się nie zjawił, bo według niego "jest za duży mróz"
Kiedyś jakoś szybciej ekipa techniczna reagowała. Żeby pół roku czekać na serwis?! W przypadku już posiadanej umowy to porażka.
Sygnały w tej sprawie są co jakiś czas na NO, więc może szefostwo Orange mogłoby się przyjżeć bliżej temu zagadnieniu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technik się nie zjawił, bo według niego "jest za duży mróz"
Przekładali od lipca, bo może było za ciepło, teraz jest za zimno i tak "w koło Macieju"... tylko czemu cierpi na tym klient końcowy 🤔. Człowiek bierze urlop z nadzieją że technik się zjawi - a tu nici z wizyty, tak nie powinno być, teraz przy następnej możliwej wizycie to technik powinien dostosować się do klienta czasowo i tyle.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technik się nie zjawił, bo według niego "jest za duży mróz"
No teraz to wygląda tak, jakby monterzy czekali, aż mrozów nie będzie, więc sobie poczekam do wiosny 😁
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technik się nie zjawił, bo według niego "jest za duży mróz"
Takie podejście to działanie na szkodę firmie. Są chętni, a nie mogą skorzystać z usług.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technik się nie zjawił, bo według niego "jest za duży mróz"
Tylko co z tym faktem zrobić, nie mam pojęcia jak się za to zabrać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technik się nie zjawił, bo według niego "jest za duży mróz"
Kontakt z BOK czy salon jak Tobie wygodnie. Opis co się wydarzyło, będą widzieli co robić.
- « Poprzedni
- Następny »