- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek mocy sygnału na masztach
Nie wiem czy to zbieg okoliczności, ale wystąpienie problemów z przegrzewaniem się modemów i spadkiem prędkości transferu, wzrostem pingu i wydłużeniem trasy śledzącej wiąże się z obchodami 20 lecia Orange Polska.
To miłe wiedzieć, że operator tak zachwala swój staż, ale nie jest miłe wiedzieć, że wsparcie na zgłoszenie jest "w większości wyjaśniane do 24 godzin".
Z okazji 20 lecia kolejna promocja, 20 GB za wysłanie SMS. Rozumiem, że rozdawnictwo w promocji czegoś, czego nie będzie można odebrać poprzedzone zostało kontrolowanym/niekontrolowanym *(niepotrzebne skreślić) utrudnieniem na łączach.
Obecnie pisząc tę wiadomość sprawdzam, że w tle miewam 105 KB/s, choć jeszcze przed 19:00 nie byłem w stanie otworzyć tej strony z powodu błędu oczekiwania SSL.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek mocy sygnału na masztach
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek mocy sygnału na masztach
Zgłoszenie nic nie daje, ponieważ zostało zamknięte po 24 godzinach i nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.
Sugestia z potwierdzenia zgłoszenia, abym zabrał ze sobą modem i telefon i udał się do salonu jest po prostu infantylna.
Przecież ja chcę zgłosić słabą jakość usługi na maszcie/masztach, więc masztów ze sobą nie zabiorę do salonu.
Zaczynam rozumieć obłęd ludzi, którzy opisują swoje kontakty z tym operatorem.
I współczuję.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek mocy sygnału na masztach
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek mocy sygnału na masztach
A może to jednak:
https://www.telix.pl/operatorzy/lte/2018/03/networks-rozwod-orange-i-t-mobile/
Rzecznik Orange zdementował plotki :
https://twitter.com/RzecznikOrange/status/976389344087937024
Najlepiej będzie oczywiście zgłosić w sposób opisany w tym wątku
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek mocy sygnału na masztach
@MrNiktnapisał(-a)A może to jednak:
https://www.telix.pl/operatorzy/lte/2018/03/networks-rozwod-orange-i-t-mobile/
Ale na czyja korzyść dla Orange czy T-mobile ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek mocy sygnału na masztach
Jest coś na rzeczy.
Dyskusja o problemach toczy się na Telepolis w wątku "[NetWorkS!] Budowa oraz konsolidacja sieci Orange i T-Mobile"
Jestem jedną z ofiar czystek. Moja karta T-Mobile bez problemu łączy mnie z masztem NetWorks!, ale karta Orange, już nie.
To wyjaśnia dlaczego mam lagi. Do 12 marca karta Orange łączyła się z NetWorks!, który był moim najbliższym i najsilniejszym nadajnikiem, ale teraz już nie jest.
Teraz moim najbliższym nadajnikiem jest maszt oddalony dwukrotnie dalej, stąd mam większe zużycie prądu i gorący modem. Nie mam praktycznie możliwości połączyć się na niektóre porty protokołami szyfrowanymi, ponieważ pingi są zbyt wysokie.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »